ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (22 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ)․ Մար­դա­տար գնաց­քի շո­գե... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ար­դյոք դուք ունե՞ք հա­մա­տեղ սե­փա­կա­նու­թյուն ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հայաստանի հյուպատոսը խորհուրդ է տալիս հրավիրել Քիմ Քարդաշյան... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ի՞նչ դրամական միջոցներ, գույք ու եկամուտ ունի Վիետնամում ՀՀ ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Պո­չամ­բար­ներն աղե­տա­լի վի­ճակ են ստեղ­ծել Հա­յաս­տա­նի հ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 22.Հոկտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Ամերիկացի զինվորականները, որոնք Սիրիայից Իրաք են տեղափոխվել, չեն կարող այնտեղ երկար մնալ Վարչապետն ընդունել է Ֆրանսիայի Օվերն-Ռոն-Ալպ շրջանային խորհրդի նախագահի գլխավորած պատվիրակությանը 37 տարեկանում մահացել է դատախազ Հեղինե Բադալյանը Դատարանը քննում է Արսեն Բաբայանի ձերբակալման որոշման դեմ բողոքը Հայոց լեզվի ու պատմության ուսուցանման դեմ պայքարի նպատակը ո՞րն է․ Իվետա Տոնոյան (տեսանյութ) Արարատ Միրզոյանը ցավակցական հեռագրեր է հղել ՌԴ Դաշնային ժողովի Դաշնության խորհրդի եւ Պետդումայի նախագահներին Ինչո՞ւ են իշխանությունները միտումնավոր իջեցնում սեփական վարկանիշը Մահացել է թավջութակահար Վահրամ Սարաջյանը Խաչանովի հաղթական մեկնարկը Մեղադրանք է առաջադրվել Չարենցավանի թիվ 3 դպրոցի նախկին տնօրենին Էրդողանը ցանկանում Է հափշտակել սիրիական հողն ու նրա բնական հարստությունները. Ասադ Ի՞նչ գործողություններ է կատարել 6-րդ վարչությունը ՀՖՖ-ում ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (22 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ)․ Մար­դա­տար գնաց­քի շո­գե­քար­շը, չկա­րո­ղա­նա­լով ար­գե­լա­կել, ճեղ­քել է եր­կա­թու­ղա­յին կա­յա­րա­նի պա­տը և ըն­կել փո­ղոց Ար­դյոք դուք ունե՞ք հա­մա­տեղ սե­փա­կա­նու­թյուն «Թաքունը վիրավորական է». Գ.Ծառուկյանը դատապարտում է նախարարների աշխատավարձը գաղտնի բարձրացնելը

Մանկասայլակ. ընտանի կենդանիներով սայլից մինչև ներկայիս հարմարավետ օրորոցներ

Աշխարհում առաջին մանկասայլակը պատրաստել է անգլիացի լանդշաֆտային ճարտարապետ Ուիլ յամ Քենթը 1733 թվականին: 

Նրան էր դիմել Երրորդ Դեվոնշիրյան հերցոգ Ուիլ յամ Կավենդիշը, որը վեց երեխաների հայր էր, խնդրելով երեխաների զբոսանքի համար կառք ստեղծել: 

Ստեղծվածը սկզբունքորեն մանկասայլակ չէր ներկայիս պատկերացումներով: 

Դա փոքրիկ սայլ էր, որին պոնի կամ այծ էր լծվում: Ուիլյամ Քենթի այս գյուտը արագորեն տարածվել է Եվրոպայում: 

Այնուամենայնիվ, հարկ է նշել, որ միայն շատ հարուստ մարդիկ կարող էին պատվիրել նման սայլակ, քանի որ, պայմանավորված պատրաստման բարձր որակի և ձևավորման հետ, այն շատ թանկ էր: 

Հետևաբար, ավելի քան մեկ դար մանկասայլակը անհասանելի էր միջին և ցածր խավի մարդկանց համար: Մանկասայլակները լայն ժողովրդականություն և տարածում են ստացել 19-րդ դարի կեսերից: Դրան նպաստել է Վիկտորիա թագուհին: 

Նա ուներ 9 երեխա, որոնց հետ սիրում էր անձամբ զբոսնել թագավորական այգում: Ինչպես և այն ժամանակների բոլոր մանկասայլակները, թագուհու երեխաների մանկասայլակները ևս չէին առանձնանում օգտագործման հարմարությամբ՝ հետևից բռնակներ չունեին և պետք էր այն առջևից քարշ տալ, իսկ ծանրության կենտրոնի տեղաշարժը բերում էր անկայունություն:

 Այնուամենայնիվ, ազնվականները և, ի վերջո, ողջ Եվրոպան, նայելով թագուհուն, սկսեցին երեխաների հետ զբոսնելու համար մանկասայլակներ գնել: 

Միևնույն ժամանակ, ժամանակի ընթացքում սկսեցին հրաժարվել մանկասայլակների տեղաշարժի համար ընտանի կենդանիներ օգտագործելուց՝ դրանք փոխարինելով դայակներով, որոնք, սակայն, շարունակում էին իրենց հետևից քաշել մանկասայլակը: 

Մանկասայլակի պատմության հետագա զարգացման խթան հանդիսացավ 1853 թվականին Չարլզ Բերտոնի կողմից արտոնագրված հետևի մասում բռնակ ունեցող մանկասայլակի գյուտը: 

Այս բռնակը հնարավորություն էր տալիս տեսնել երեխաներին զբոսանքի ժամանակ և հեշտացնում էր մանկասայլակի կառավարումը: 

Բայց մանկասայլակները կառքերի կառուցվածքով էին, և երեխան նրա մեջ նստած դիրքով էր լինում, որը բերում էր պարտադրված տարիքային սահմանափակման, քանի որ դա հարմար չէր մինչև երկու տարեկան երեխաների համար: 

Միայն 19-րդ դարի վերջին է մանկասայլակը աստիճանաբար վերածվել անիվներով օրորոցի: 1877 թվականին Անգլիայում բացվել է Silver Crossи ընկերությունը («Արծաթե խաչ»), որը մասնագիտացել էր մանկասայլակների արտադրության մեջ: 

Մինչ օրս Մեծ Բրիտանիայում այդ ընկերության արտադրանքը համարվում է ամենահեղինակավորը և որակյալը: 1889 թվականի հունիսին Բալթիմորում արտոնագրվել է նոր գյուտ, որի հեղինակը Վիլյամ Ռիչարդսոնն էր, իսկ դրա նորույթի էությունը այնպիսի բռնակի օգտագործումն էր, որը կարելի էր տեղափոխել մի կողմից մյուսը: 

Այսինքն, ըստ ցանկության, երեխան կարող է դեմքով կամ մեջքով լինել խնամակալին: 

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտից հետո մանկասայլակների արտադրության ծավալները զգալիորեն աճել են, ինչը հանգեցրել է գների իջեցման, և արդյունքում դրանք հասանելի են դարձել բնակչության ավելի լայն հատվածին: 

Անընդհատ տեղի էր ունենում նաև մանկասայլակների արդիականացում: 20-րդ դարի կեսերից մանկասայլակների գները այնքան էին ընկել, որ արդեն հասանելի էին գրեթե ցանկացած ընտանիքի համար: 

1980-ականներին հայտնվել են սպորտային մոդելներ, որոնք ծնողներին հնարավորություն են տալիս սպորտով զբաղվել՝ առանց իրենց փոքրիկ երեխաներին թողնելու: Նման մանկասայլակները եռանիվ են: 

Մանկասայլակները ներկայումս ևս շատ տարածված են: Ժամանակակից մանկասայլակները հագեցած են վրաններով, հակամոսկիտային ցանցերով, շարժական զամբյուղներով և այլ օգտակար իրեր-սարքավորումներով:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Past.am-ը

 

website by Sargssyan