Շա­հույթ ստա­նա­լու մա­սին չեն մտա­ծում, այս տար­վա առու­մով... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
«Հու­սա­հա­տու­թյան մեջ պա­հե­լը, տագ­նա­պի մթնո­լորտ ձև­ա­վ... ՄՇԱԿՈՒՅԹ
«Գիրքը կարևոր արժեք ունի, այն կարող է մարդու ներաշխարհը փոխել» ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (3 ՀՈՒԼԻՍԻ). Հա­յաս­տա­նի ֆուտ­բո­լի ֆե­դ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Քա­ղա­քա­կա­նու­թյան ոլորտն արա­տա­վոր­վում է փո­խա­դարձ թշն... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երևան, 05.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Արթուր Վանեցյանը ընդդիմության համախմբման կենտրոնում Ուսուցիչների սոցփաթեթների մասին․ նոր որոշում Գագիկ Ծառուկյանի հավատամքը. եթե կան խնդիրներ, ապա կան նաև դրանք լուծելու բազում ճանապարհներ Հուլիսի 6-ին ամենամեծ քննությունն է՝ մաթեմատիկայից․ 47 քննական կենտրոնից գործելու է 46-ը Մենք ունենք նախ՝ պետական և ազգային ընդհանուր շահեր, նոր միայն անձնական Ուզում եմ հավատալ, որ Ազգային ժողովը չի գնա օրենքը վերանայելու ճանապարհով. Գեւորգ Դանիելյան ԲՀԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանի շնորհավորական ուղերձը Սահմանադրության օրվա առթիվ Լիտվացի բժիշկների առաքելությունը Հայաստանում ավարտվեց (լուսանկարներ) Իրավական պետության կայացման ու պետության առողջացման համար կարևոր է «Մեկ Հայաստան» կուսակցության նախագահ Արթուր Ղազինյանի ջանքերը «Ինչ ունեն-չունեն հավաքեցին, բոխչաները դրեցին մեքենաների վրա ու վերադառնում են» Շփման գծում հրադադարը խախտվել է 200 անգամ Այսօր Հայաստանում նշվում է Սահմանադրության օրը ԱՄՆ-ն աշխարհը թողել է առանց դեղորայքի Հաստատվել է կորոնավիրուսի 706 նոր դեպք, առողջացել են 451-ը, մահացել է 7 պացիենտ

Ցավալի է, որ որոշ շրջանակներ լրատվական դաշտ են նետում թիթեռի կյանք ունեցող ստեր. Շաքե Իսայան

Շաքե Իսայանը իր Ֆեյսբուքյան էջում գրում է

2020 թ.-ի հունվարի 1-ից ուժի մեջ մտած վարորդական բալային համակարգի առաջնային նպատակը, համաձայնեք, որ պետք է լինի վարորդների երթևեկության նոր մշակույթի ձևավորումը:
Ամենևին նպատակ չունենալով պաշտպանելու «խրոնիկ» կարգազանց և, առհասարակ, ոչ օրինապահ վարորդներին, այնուամենայնիվ, չեմ կարող չնշել, որ վերոնշյալ բալային համակարգը ներդրվել է՝ հաշվի չառնելով բազմաթիվ նրբություններ, ինչպիսիք են.
• քաղաքի ուրբանիստական առանձնահատկությունները (ճանապարհների տրամաչափերը, որոնք հաստատվել են դեռևս խորհրդային տարիներին, երբ մեքենաների քանակը անհամեմատ քիչ էր),
• կանոնավոր ուղևորափոխադրում իրականացնող վարորդների վարման ժամային գրաֆիկի խնդիրները (օրինակ՝ երթուղայինի վարորդը, ով ղեկին է անցկացնում ամսական միջինում 300-350 ժամ, և մեքենան աշխատավայր հասնելու համար զուտ որպես փոխադրամիջոց օգտագործող վարորդը, ով ամսական ղեկին է անցկացնում միջինում 40-50 ժամ, որևէ դեպքում նույնական չեն, և պետք է ունենան տարբեր բալային գրաֆիկներ),
• ճանապարհների ոչ պատշաճ կահավորումը և այլն:

Իմ գործընկեր Արթուր Դալլաքյանը, ով վերոնշյալ խնդիրների մասին բարձրաձայնել է դեռևս խորհրդարանում օրինագծի քննարկման ժամանակ, այս օրերին աշխատում է արդեն գործող օրենքում լրացում և փոփոխություն կատարելու ուղղությամբ, և մոտ օրերին շրջանառության մեջ կդնի նախագիծ, որը կներառի վերոնշյալ բոլոր առանձնահատկությունները:
Սիրելի՛ ընկերներ և ոլորտի փորձագետներ, ովքեր ևս այս օրերին տարբեր դիտարկումներ են ստացել գործող օրենքի դրույթների վերաբերյալ, եթե այս մասով որևէ առաջարկություն է առկա, ապա մեծ սիրով կքննարկենք դրանք նախագծում ներառելու հարցը:

Հ.Գ. Եվ ցավալի է, որ որոշ շրջանակներ արդեն իսկ գործող օրենքում առկա բացերը համատեղ ջանքերով ի շահ քաղաքացիների լուծելու փոխարեն, լրատվական դաշտ են նետում թիթեռի կյանք ունեցող ստեր, որոնց նպատակը ընդամենը ազնիվ մտադրությունները վարկաբեկելն է: Որքան էլ մեր տեղին քննադատությունները փորձեն կապել կասկածելի ծագման նախաձեռնությունների հետ, դա մեզ չի կաշկանդելու, որպեսզի սեփական նախաձեռնութուններով հասնենք տվյալ օրենքի առավել կատարյալ տեսքին

Нет описания фото.

website by Sargssyan