Ինչ ապրանքներ ու ապրանքատեսակներ են անհրաժեշտ սահմանին ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ունենք զոհեր, թշնամին ևս կրել է կորուսներ. Արծրուն Հովհաննիս... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հայկական կողմի 4 օրվա կորուստները. Զոհերի թիվը հասավ 104-ի ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հայկական տարածքում հայտնված ադրբեջանցի զինվորների դիակների գ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Իսրայելը զենքով բեռնված ինքնաթիռներ է ուղարկում Ադրբեջան ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Երևան, 01.Հոկտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Իրանի տարածքում ադրբեջանական 3 արկ է ընկել. կա վիրավոր (լուսանկարներ) Էրդողանը քննադատել է ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի՝ ԼՂ-ում կրակի դադարեցման վերաբերյալ կոչերը Թուրքական ապրանքերի ներկրումից հրաժարվելու հարցի հրամայականը Արցախի «Արդարություն» Կուսակցության կոչը Ինչո՞ւէ Թուրքիան 100 տարի անց վերադարձել Հարավային Կովկաս. շարունակելու հայոց ցեղասպանությունը. ՀՀ վարչապետ Պուտինը, Թրամփը և Մակրոնը համատեղ հայտարարություն կանեն Լեռնային Ղարաբաղի վերաբերյալ Զոհված զինծառայող Էրիկ Ջիլավյանի հայրը վաղուց մահացել է, մայրն էլ ՌԴ֊ից չի կարող գալ որդու hուղարկավորությանը. համայնքի ղեկավարի տեղակալ Հակառակորդը հրթիռակոծել է Իվանյան գյուղը, 3 հրթիռ չի պայթել «Կան ուղղություններ, որոնք մեր կողմից կարող են կիրառվել ընդհանուր շահերի համատեքստում». քաղաքագետ Լավ էլի. չհասցրի գրեմ 2, դարձավ 3 ինքնաթիռ.Ա․ Հովհաննիսյան Վայ քու, չէ լուրջ տղեք հավեսի՞ եք ընկել. ջանդակները ջոկ-ջոկ դրեք. Արծրուն Հովհաննիսյանը Ձևավորում է հակաթուրքական կոալիցիա. ի՞նչ պետք է անի Հայաստանը Ադրբեջանական զինուժի ոչնչացումը շարունակվում է (տեսանյութ) «Սա դիրքային կռիվ չէ, գոյամարտ է. այլ տարբերակ, քան հաղթելն է, չունենք». Արսեն Գրիգորյան Հակառակորդի ևս մեկ ինքնաթիռ խոցվեց․․․ օդուժաթափ. Շուշան Ստեփանյան Արցախում թշնամու հարձակումից վիրավորվել է «Արմենիա» հեռուստաընկերության օպերատորը Տիգրանը ընկերուհի ուներ, անհամբեր իրեն էր սպասում. հունվարին պետք է ծառայությունը ավարտեր, և ամուսնանային. դպրոցի տնօրենը՝ զոհված զինծառայողի մասին Հայտնի է ադրբեջանական ՏՈՍ-1 ծանր հրանետային համակարգի տեղադիրքը. այն օկուպացված Լենինավան գյուղում է «Ադրբեջանցիք չե՞ն ասում՝ Գորիսից ինչ հրթիռով ենք խփում իրենց»․ Արծրուն Հովհաննիսյան Ադրբեջխնցիները նորից խփում են խաղաղ բնակչությանը․ Հադրութին հարվածեցին հրետանիով․ Արծրուն Հովհաննիսյան

Բա­լա­յին հա­մա­կար­գը ոչ հա­վա­սար պայ­ման­ներ է ստեղ­ծում և լրամ­շակ­ման կա­րիք ունի․ «Փաստ»

«Փաստ» թերթը գրում է․ 

2020թ.-ի հունվարի 1-ից ուժի մեջ է մտել երթևեկության կանոնների բալային համակարգը, որը տարածվում է ճանապարհային երթևեկության կանոնների մոտ 20 տեսակ խախտումների վրա։ Այս համակարգով վարորդին տրվում է 9 բալ, որոնք մեկ տարվա ընթացքում սպառելու դեպքում վարորդը վեց ամսով զրկվում է վարելու իրավունքից։ 

Ժամկետի կեսը լրանալուց հետո այդ անձը կստանա օրենքի ուժով իրավունք՝ հանձնել տեսական քննություն և վերականգնել իր վարելու իրավունքը: Երկրորդ անգամ ինը միավորը սպառելու պարագայում անձը տրանսպորտային միջոցներ վարելու իրավունքից զրկվում է արդեն մեկ տարի ժամկետով: Ամբողջ պատժաժամկետը լրանալուց հետո իրավունքը վերականգնելու համար անձը ստիպված պիտի լինի վարորդական վկայական ստանալու համար հանձնել ամբողջական քննություն: 

Բալային համակարգի ներմուծումը հանրային բուռն քննարկումների առիթ է դարձել։ 

Եվ առաջին հայացքից այս համակարգի ներդրումը պետք է, որ դրական ազդեցություն ունենա երթևեկության որակի, արձանագրված խախտումների քանակության և վթարների նվազեցման հարցում, սակայն, ինչպես երևում է, այն խիստ թերի է։ 

Լուրջ խնդիր է այն, որ հանրապետության տարածքում կան օտարերկրյա՝ հիմնականում ռուսական պետհամարանիշով ավտոմեքենաներ, որոնք դուրս են մնում բալային համակարգից, քանի որ համակարգը չի տարածվում օտարերկրացիների՝ օտար պետությունների կողմից տրված պետհամարանիշներով երթևեկողների վրա։ Իսկ սա նշանակում է, որ օրենքը բոլորի համար չի գործում։ 

Ստացվում է, որ հայկական վարորդական իրավունք ունեցող մարդիկ, որոնք ռուսական համարներով մեքենաներ են վարում, օրենքից դուրս են մնում և, առանց բալերը կորցնելու շուրջ մտավախություն ունենալու, կարող են խախտումներ կատարել։ Եվ այս համատեքստում պատահական չէ, որ տեղեկություններ կան, որ վերջին շրջանում մեծ թվով վարորդներ փորձում եմ ձեռք բերել արտերկրյա համարանիշներ։

 Մյուս խնդիրը, որը ներկայացնում են վարորդները, վերաբերում է ճանապարհների կահավորմանը։ Ըստ նրանց՝ չունենք ճանապարհների լիարժեք կահավորում, որպեսզի վարորդները ստիպված չլինեն խախտումներ կատարել՝ մասնավորապես մայրաքաղաքում խախտել կանգառի և կայանման կանոնները։ 

Նրանք ընդգծում են, որ առաջին հերթին անհրաժեշտ է ապահովել կահավորում, հետո միայն պահանջել պահպանել կանոնները։ 

Վարորդները խնդիրներ են տեսնում նաև պատժաչափերի հետ կապված։ Օրինակ՝ տրանսպորտային միջոցները ոչ սթափ վիճակում վարելը, եթե վարորդը միայն ալկոհոլի ազդեցության տակ է, կկորցնի 4 միավոր, իսկ առանց համարանիշի, կեղծ կամ փոխարինված համարանիշով վարելու դեպքում վարորդները զրկվելու են վարելու իրավունքից մեկ տարի ժամկետով՝ կորցնելով իրենց 9 միավորը։ 

Այսինքն՝ վարորդը կարող է երկու անգամ ոչ սթափ վիճակում նստել ղեկին, սակայն եթե վարի առանց համարանիշի, կարող է միանգամից զրկվել վարելու իրավունքից։ Դրա համար էլ հարց է առաջանում վտանգավորության աստիճանի հետ կապված՝ ավելի վտանգավոր է ոչ սթափ վարե՞լը, թե՞ առանց համարանիշի կամ փոխարինված համարանիշով վարելը։ Բացի այդ, խնդիր է նաև բալերի վաճառքի հարցը։

 Հատկապես հանրության ուշադրությանն արժանացավ այն հանգամանքը, որ առանձին կայքերում հայտնվեցին հայտարարություններ, թե վաճառվում են բալեր։ 

Մեխանիզմը հետևյալն է՝ ումից գնում են բալը՝ նրանք ներկայացնում են, որ այդ պահին ղեկին իրենք են եղել, և նվազում է իրենց վարորդական իրավունքի բալերը, իսկ փոխարենը ստանում են գումար։ 

Իհարկե, սկզբից նշվեց, թե դա կատակ էր, սակայն մասնագետները նշում են, որ այդ կատակի մեջ կատակ է միայն մի փոքր մասը, իրականում նման հնարավորությունը բացառել չի կարելի: Այդպես տարբեր մարդիկ կարող են օգտագործել իրենց կամ իրենց հարազատների վարորդական իրավունքը, որը տվյալ պահին չի օգտագործվում։ 

Արդյունքում նրանք պատրաստ են զրկվել վարելու իրավունքից, այս մեխանիզմով իրենց 9 բալը վաճառել և մեծ գումարներ վաստակել՝ միևնույն ժամանակ երթևեկության քաոսն ապահովելով։ Ստացվում է, որ այն մարդիկ, ովքեր մեծ ֆինանսական միջոցներ ունեն, կարող են խախտումներ կատարել և գնելով բալեր՝ չզրկվել վարելու իրավունքից։ 

Դրան զուգահեռ, այն վարորդները, ովքեր հնարավորություն չունեն, որպեսզի վճարեն՝ բալեր ձեռք բերելու համար, զրկվելու են վարելու իրավունքից։ Փաստորեն ակնառու է դառնում, որ օրենքը ոչ հավասար պայմաններ է ստեղծում և լուրջ լրամշակման ու կատարելագործման կարիք ունի։

Մանրամասները՝ «Փաստ» թերթի այսօրվա համարում։

 

website by Sargssyan