Եթե շա­րու­նա­կենք ներ­սից փչա­ցած մնալ, մեզ փրկու­թյուն չի ... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Կներդրվի հարկադիր կատարման մասնավոր համակարգ․«Փաստ» ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
«Մեզ պար­տադր­վեց պար­տու­թյան ճա­նա­պար­հը, լույ­սը թու­նե­... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Այդ մար­դու հետ պարտ­վե­լու ենք նաև տնտե­սա­կան պա­տե­րազ­մ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Փա­շի­նյա­նը պատ­մու­թյան մեջ հա­վերժ կմնա որ­պես պար­տու­թյ... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 27.Նոյեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Նիկոլ Փաշինյանը գիշերը մեկ ժամվա ընթացքում երկու անգամ զրուցել է Պուտինի հետ Որքան կլինի նվազագույն աշխատավարձը 2021 թվականին. «Ժողովուրդ» Ի՞նչ առաքելությամբ են եկել ռուս խաղաղապահները. «Ժողովուրդ» Երկրի իրական էլիտան՝ ազգի սերուցքը, գիտական շրջանակն է պահանջում Փաշինյանի հրաժարականը. «Իրատես» Մարադոնան հուղարկավորվել է Բուենոս Այրեսից 35 կմ հեռավորության վրա գտնվող Բելլա-Վիստա գերեզմանատանը` ծնողների կողքին (տեսանյութ) Նախարարություններին հանձնարարվել է 6-ամսյա պլան ներկայացնել. «Իրատես» Վերջին մեկ ժամվա ընթացքում երկու անգամ հեռախոսազրույց ունեցա Ռուսաստանի Դաշնության նախագահ Վլադիմիր Պուտինի հետ․ Նիկոլ Փաշինյան Մոտ 150 ռազմագերու մասին է խոսքը. «Հրապարակ» Ակտիվիստները «Դավաճան» գրությամբ պիտակներ են փակցրել Իմքայլականների մեքենաներին. «Հրապարակ» Ժողովուրդը մեզ չի ների. ովքեր ինչպես են նախապես ծանոթացել տխրահռչակ փաստաթղթին. «Հրապարակ» Փոխգնդապետին ստիպել են, համոզել են հրաժարվել Անդրանիկ Քոչարյանի դեմ ցուցմունքից. «Հրապարակ» Թաղման բյուրոյի աշխատակիցները ֆոտոսեսիա են կազմակերպել Դիեգո Մարադոնայի դիակի հետ 20 մասնագիտություն, որ պանդեմիայի պատճառով պահանջված չի լինի 2021 թվականին Ջուր չի լինելու Վերադարձրու զարդերս ու վճարիր պատվիրածդ հագուստի գումարը․ Աննա Հակոբյանի նախկին վարասահարդար Հայաստանից արտահանման ծավալը նվազել է 4.4%-ով, իսկ ներմուծմանը՝ 13.7%-ով Սյունիքի մարզի Դավիթ Բեկ գյուղում հրետակոծության հետեւանքով 60 տուն է վնասվել ԵՄ-ն ստիպելու է Թուրքիային ընդունել ՆԱՏՕ-ի բարեփոխումների ծրագիրը Անհետ կորած զինվորների հարազատները փակեցին Նիկոլ Փաշինյանի ավտոշարասյան ճանապարհը. վերջինս ոստիկանների օգնությամբ արագ հեռացավ (տեսանյութ) Ադրբեջանի տարածքում է մնում Սոթքի ոսկու բաց հանքավայրի մի մեծ մասը, ինչպես նաեւ որոշ արտադրական շինություններ

Լիցենզավորման նոր պահանջ, պետական տուրքի նոր դրույքաչափ. որքան՞ով կկարգավորվի տաքսի ծառայության ոլորտը

Past.am

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը մի շարք օրենքներում փոփոխություններ կատարելու նախագիծ է ներկայացրել: Փաթեթը տաքսի ծառայություններին է վերաբերում, մի քանի փոփոխություններով նախատեսում են կարգավորել դաշտը: Առաջին կետը վերաբերում է լիցենզիայի համար տրվող պետական տուրքին: Նախագծում նշված է, որ ներկայումս հանրապետությունում տաքսի ծառայություններ են մատուցում 190 կազմակերպություններ, որոնցից 46-ը 1-4 ավտոմոբիլով վճարում են լիցենզիայի համար տարեկան 100000 դրամ պետական տուրք, 67-ը` 5 և ավելի ավտոմոբիլներով, վճարում են լիցենզիայի համար տարեկան 200000 դրամ պետական տուրք: Իսկ ֆիզիկական անձանց կողմից մեկ մարդատար տաքսի-ավտոմոբիլով ուղևորափոխադրումների համար լիցենզիայի պետական տուրքը հանվել է: Նշված է, որ այսպիսով անհավասար պայմաններ են ստեղծվում նույն գործունեությունն իրականացնողների համար պետության կողմից մատուցվող նույն ծառայության՝ լիցենզիայի տրամադրման պետական տուրքի մասով: Առաջարկվում է լիցենզիայի պետական տուրքը կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի համար սահմանել տարեկան 100000 դրամ:

Փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը վերոնշյալ հնարավոր փոփոխությունը մի քանի տեսանկյունից է դիտարկում:

«Անհատ ձեռնարկատերը լուծում է իր ընտանիքի օրվա հացի խնդիրը, և նա գտնվում է միկրոձեռնարկատերերի ցուցակում: Մյուս կողմից՝ նրանք, ովքեր աշխատում են մի կազմակերպությունում, ուր կա մինչև 4- 5 շահագործվող մեքենա, մեծ հաշվով, չեն տարբերվում առաջին խմբում գտնվողների կարգավիճակից: Տարբերությունն այն է, 4-5 մեքենայով և՛ իրենց ընտանիքն են պահում, և՛ ծառայության սեփականատերերի՝ այս դեպքում՝ իրենց գործատուի: Մյուս խմբում էլ 5 և ավելի ավտոմեքենաներ ունեցող կազմակերպություններ են: Այս ամենի հետ մեկտեղ չմոռնանք, որ ունենք էլեկտրոնային համակարգով աշխատող տաքսիներ, որոնք ընդհանրապես հարկ չեն մուծում: Սա իսկապես  անհավասար պայմանների մասին է վկայում, և մեծ հաշվով, վերոնշյալ համահարթեցումը ճիշտ է:Բոլոր  իմաստներով այն ավելի ճիշտ է, քան  ներկայիս անհատական մոտեցումը: Անհատական մոտեցման դեպքում գուցեև ինչ-որ մի խնդիր ենք լուծում, բայց զուգահեռ մի մեծ խնդիր ենք բաց թողնում»,-Past.am-ի հետ զրույցում ասաց Հ. Եղիազարյանը՝ շեշտելով, որ խոսքը հավասար պայմանների ու կարգավորված դաշտ ունենալու խնդրի մասին է:

Փոփոխությունների մյուս կետը ֆիզիկական անձանց լիցենզավորման պահանջ է սահմանվում թմրաբանական բժշկական հաստատություններում հաշվառված անձանց ցանկում չլինելու հանգամանքը և ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված առողջական վիճակի պարտադիր նախնական բժշկական զննություն անցնելը:

Հրանտ Եղիազարյանը շեշտեց, որ այս խնդրի մասին շատ է խոսվել. «Ցանկացած մարդ, որն ունի մեքենա, կարող է տաքսիի տարբերանշանը կպցնել մեքենայի վրա ու դառնալ փոխադրող: Սա խնդիր է: Ոչ մի հսկողություն այս պահին չկա, բայց պետք է մտածենք նաև ազգաբնակչության մասին, որն օգտվում է  այդ ծառայություններից: Ենթադրենք, մեքենայում մի մարդ է, որն անգամ ինքն իրեն տեղափոխոխելու իրավունք չունի: Այս իմաստով վերոնշյալ փոփոխությունը դրական է, բայց մի խնդիր էլ կա, մենք ունենք երկու սուբյեկտ՝ մեքենա և վարորդ. վարորդի մասը անցանք, նա, պարտադիր բժշկական ստուգում պետք է անցնի: Բայց մեքենան էլ պետք է ստուգում անցնի, և ոչ մեկ անգամ: Սմենօրյա ստուգում է անհրաժեշտ, որովհետև վարորդը կարող է կազմապկերպված մարդ լինել, իսկ առավոտյան սարքին վիճակում գտնվող մեքենան երեկոյան անսարք լինել: Այնպես որ, այս առումով ևս պետք է մտածել: Այս հանագամանքերը չի կարելի հաշվի չառնել: Պետք է մտածենք և՛ ուղևորի, և՛ վարորդի մասին»:

Նշենք, որ նախագծով առաջարկվում է կանոնակարգել էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցող և փոխանցող կազմակերպությունների գործունեությունը, որը, ըստ հիմնավորման, փաստացի դուրս է մնում վերահսողությունից, անհավասար մրցակցային պայմաններ է ստեղծում ոլորտում օրինական գործունեություն իրականացնողների նկատմամբ, որոնք ունեն հարկային պարտավորություններ: Առաջարկվում է էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցելու և փոխանցելու գործունեությունը սահմանել ծանուցման ենթակա գործունեություն, իսկ ոլորտում գործունեություն իրականացնողներին օրինական դաշտ բերելու նպատակով, պատվերների փոխանցումը կատարվի միայն լիցենզավորված կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին: Հրանտ Եղիազարյանը այս առաջարկը հավասար մրցակցային պայմաններ ստեղծելու անհրաժեշտության մեջ է դիտարկում:

«Կան էլեկտրոնային հարթակներ, որոնք ասում են՝ փոխադրումներ չենք կատարում, միջնորդ ենք: Եվ ցանկացած անձ, որը GPS համակարգի հնարավորություն ունի, կարող է կապվել այդ միջնորդի հետ: Այս դեպքում նրա գործունեությունը ինչով է տարբերվում այն անհատ ձեռներեցի գոծունեությունից, որը չի օգտվում այդ կհամակարգերից, և որի մեքենան պարզապես կանգնեցնում ու նստում են: Գործունեության ոչ մի տարբերություն, առաջինը ուղղակի իր հասանելությունը ավելի լայն դարձնելու համար է օգտվում այդ միջնորդի ծառայությունից, բայց ինքը, փաստորեն, հարկային դաշտից դուրս է մնում: Այսինքն, սա հենց հավասար մրցակցային դաշտի մասին է վկայում: Որքան էլ մեր սիրտը ցավի օրվա հացի խնդիր լուծող մեր քաղաքացիների համար, բայց ճշմարտությունը մնում ճշմարտություն. եթե ծառայությունը և այն իրականանացնողը վերահսկողությունից դուրս է, ամենևին չի բացառվում, որ մի օր, ամեն դեպքում, կսկսի ոչ օրինական գործողություն անել: Ընդհանուր առմամբ, կարծում եմ, որ վերոնշյալ փոփոխություններով դաշտը որոշ առումով կկարգավորվի»,-եզրափակեց Հ. Եղիազարյանը:

Աննա Բադալյան

 

website by Sargssyan