Լանզարոտի կոնվենցիայի շուրջ հետագա հանրային քննարկումների ար... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (29 ՄԱՅԻՍԻ). Ան­կար­գու­թյուն­նե­րի հե­տև... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Կորցնում ենք, կորցնում, բայց այդպես էլ չենք խրատվում ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Սե­րը ժա­ռան­գել եմ մայ­րի­կիցս». պահ­պա­նե­լով ժա­նյակա­գո... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
«Ակա­նա­տես չենք եղել որևէ փաս­տաթղ­թի, որը կքար­տե­զագ­րի Հ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 30.Մայիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Պարետի որոշմամբ՝ արգելվել է 138 տնտեսվարողի գործունեությունը Իսպանիայի ԱՆ-ն թույլ է տվել թիմային մարզումներ անցկացնել հունիսի 1-ից․ Marca Վաղը խոսելու եմ Լանզարոտեի կոնվենցիայի կրթական մասից. ԿԳՄՍ նախարար ՀՀ ոստիկանությունը հայտարարություն է տարածել Գեղարքունիքի մարզում հաստատվել է կորոնավիրուսային հիվանդության ընդհանուր 495 դեպք. մարզպետ Ռուսաստանում վերջին մեկ օրում կորոնավիրուս է հայտնաբերվել է 8 952 մարդու մոտ․ Ռիա Նովոստի Երևան-Դոնի Ռոստով չարտերային հատուկ չվերթի օրը հայտնի է Պարետը նոր որոշում է կայացրել Այս փոփոխությունները արվում են մեր պետության պոտենցիալը մեծացնելու համար. Նիկոլ Փաշինյան 2014թ․ ծնված բոլոր աշակերտները սեպտեմբերի 1-ից պետք է գնան դպրոց․ նախարար Գույքահարկի դրույքաչափերի փոփոխության հետևանքով շատերի համար նպատակահարմար չի լինի անշարժ գույքը պահելը և այն վաճառելու են նորաթուխ օլիգարխներին․ Թաթուլ Մանասերյան Եկել է համատարած հայտարարագրման և գույքահարկի նոր համակարգի ներդրման ժամանակը․ Փաշինյան (տեսանյութ) Մարդիկ Փաշինյանի հորդորներն անտեսում են, քանի որ այլևս նրան չեն հարգում. Արամ Անտինյան Մենք այսօր իսկապես հումանիտար աղետի մեջ ենք. հայտարարություն Չէի ուզի որեւէ մեկը հույսեր փայփայի, որ մենք մեր առաքելությունը կձեւակերպենք իրենց ակնկալիքների համաձայն․ Արշակ սրբազան Հաշված օրեր անց Արթուր Վանեցյանը կստանձնի արտախորհրդարանական ընդդիմության առաջնորդի դերը Ոտքերով կամ ձեռքերով առաջ․ ինչպե՞ս կավարտվի Փաշինյանի իշխանությունը. Անդրանիկ Թեւանյան Հունիսի 1-ից սովորական անձնագրեր կրող ՀՀ քաղաքացիներն իրավունք կունենան առանց արտոնագրերի ձևակերպման մեկնել Չինաստան ԲՀԿ-ն տարբեր ուղղություններով է գործում, որպեսզի թեթևացնի մարդկանց հոգսերը

Մրցու­նակ կրթու­թյուն ունե­նա­լու հա­մար անհ­րա­ժեշտ է մշա­կել հա­մա­պա­տաս­խան ռազ­մա­վա­րու­թյուն ոչ ստան­դարտ իրա­վի­ճակ­նե­րի հա­մար

Կորոնավիրուսի համավարակը մեծ փոփոխություններ է մտցրել ինչպես տնտեսության և առողջապահության մեջ, այնպես էլ կրթական համակարգում։ Եվ պատահական չէ, որ համավարակի արդյունքում կրթական համակարգի գործունեությունը տեղափոխվել է այլ հարթություն։

Առկա կրթական գործընթացներին փոխարինելու է եկել հեռավար կրթությունը, որի իրականացումը կապված է մի շարք լրացուցիչ բարդությունների հետ։ Նախ՝ Հայաստանը պատրաստ չէր հեռավար կրթության իրականացմանը, և նախկինում այս պրակտիկան երբևէ չի կիրառվել։

Հեռավար կրթության իրականացումը ցույց տվեց, որ բնակչությունն ապահովված չէ համապատասխան տեխնիկական միջոցներով։ Դա է պատճառը, որ այս օրերին մեծ թվով աշակերտներ դուրս են մնացել հեռավար կերպով անցկացվող ուսումնական գործընթացներից։

Առանձնապես խնդիրներ են առաջանում այն ընտանիքներում, որտեղ կան երկու և ավելի դպրոցահասակ երեխաներ, ինչի դեպքում հնարավոր չէ ապահովել միաժամանակյա հեռավար դասերի անցկացումը, քանի որ տեխնիկական միջոցները սուղ են։ Լուրջ խնդիրներ կան նաև աշակերտների և ուսուցիչների՝ տեխնիկական միջոցներն օգտագործելու գիտելիքների հետ կապված։ Նրանցից շատերը չունեն համապատասխան տեղեկատվություն, թե ինչպես և ինչ ծրագրերի միջոցով կարելի է կիրառել հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիաները, ինչքանով են դրանք անվտանգության առումով ապահով և այլն։

Բացի դրանից, չկան հստակ կանոնակարգումներ, թե որքան ժամանակ է թույլատրվում աշակերտներին անցկացնել համակարգչի առաջ, քանի որ այն կարող է վնասակար լինել նրանց առողջության համար։ Բացի այդ, երկարատև դասապրոցեսը կարող է հոգնեցուցիչ լինել նաև ուսուցիչների համար։ 

Այս խնդրից ելնելով՝ պետք է փոփոխություններ կատարվեն դասաժամերի հետ կապված, և հիմնական շեշտը դրվի ոչ թե դրանց տևողության, այլ դասապրոցեսի ինտենսիվության և արդյունավետության վրա։ 

Մյուս կողմից՝ նաև նախատեսված չէ, թե ինչպես է կարգավորվելու բացակայությունների հարցը։ Ուստի հեռավար կրթության խնդիրների հետ կապված աշակերտներն ի վիճակի չեն ամբողջական ձևով ստանալ իրենց անհրաժեշտ գիտելիքները։ 

Եվ այս առումով կրթությունը մնում է թերի հատկապես այն պայմաններում, երբ մեր կրթական համակարգը հետ է մնում ժամանակակից զարգացումներից և չի արտացոլում աշխատաշուկայի պահանջները։

Իսկ իշխանություններն ամեն առիթով խոսում են գիտելիքահեն տնտեսություն ստեղծելու և աշխատաշուկայի պահանջներն ապահովելու մասին, սակայն պատկերացում չունեն, թե ինչպիսի գործուն մեխանիզմներ կարելի է կիրառել կրթության արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով։

Իսկ մրցունակ դպրոցական կրթություն ունենալու համար անհրաժեշտ է մշակել համապատասխան ռազմավարություն, որում հաշվի կառնվի կրթական գործընթացի իրականացումն ինչպես ստանդարտ, այնպես էլ ոչ ստանդարտ և ֆորսմաժորային իրավիճակներում։

Վերջապես, ցանկացած որոշման հիմքում պետք է ընկած լինեն մանրամասն մասնագիտական քննարկումները, որպեսզի հնարավոր լինի խուսափել այսրոպեական, «ոտքի վրա» ընդունված որոշումներից, որոնք հաճախ հակասում են միմյանց: 

Ոչ մեկ անգամ առիթ ունեցել ենք խոսել այն մասին, որ այս իշխանությունները հաճախ են ընդունում որոշումներ, ապա երկար ժամանակ զբաղվում դրանց «սրբագրմամբ» ու «խմբագրմամբ»: Այսինքն, նախ՝ անում են՝ ինչ մտքներով անցնի, հետո նոր մտածում հետևանքների մասին: Այնինչ, հատկապես կրթության ոլորտում չափազանց վտանգավոր են նման «փորձարարությունները», որոնք աշակերտներին, ուսանողներին, ծնողներին դնում են ծանր կացության մեջ, մյուս կողմից էլ՝ վտանգում են ողջ կրթական համակարգը՝ իր բոլոր ծանր հետևանքներով հանդերձ:

ԱՐՏԱԿ ԳԱԼՍՏՅԱՆ

website by Sargssyan