Դոլարը, եվրոն ու ռուսական ռուբու փոխարժեքը ավելացել է ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Տարածաշրջանում հերթական երկրաշարժն է արձանագրվել ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Գազ չի լինի ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Օգոստոսի 14-ին Երևան-Դոնի Ռոստով չվերթ կկայանա ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Կորոնավիրուսից մահացածների ու վարակակիրների թիվը՝ այս պահին ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Երևան, 14.Օգոստոս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
«Բժիշկներն ասում են` ժամանակ չունեմ, բայց ես չեմ պատրաստվում մեռնել». Նարինե Ոսկանյան Եվրոպական ինդեքսներն աճել են Տիգրան Ավինյանը տեղեկացնում է Պետք է ինչ-որ լծակ լինի, որ այն կազմակերպությունները, որոնք չարամիտ կերպով կխախտեն հակահամաճարակային կանոնները, չօգտվեն 23-րդ աջակցության ծրագրից. վարչապետ Գիտնականները պարզել են` իրականում ինչ տեսք է ունեցել Ռաֆայել Սանտին (լուսանկարներ) Սուբսիդավորված վարկեր՝ կոնյակագործ և գինեգործ ընկերություններին. Կառավարությունն ընդունեց կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 24-րդ ծրագիրը Արթուր Վանեցյանը դեռ կանդրադառնա համաճարակի հետևանքներին Արտագնա աշխատանքի չեն կարող մեկնել ՌԴ, քանի որ շարունակում է ուժի մեջ մնալ ՌԴ կառավարության որոշումը. Հունանյան Դոլարը, եվրոն ու ռուսական ռուբու փոխարժեքը ավելացել է Սոսը վերադարձավ Տավուշ. հակառակորդի հարձակումից զոհված շիրակցի կապիտանի հուշաքարը տեղադրվել է Այգեձորում Հայտնի է, թե երբ Ռուսաստանը կարող է սկսել դեպի Հայաստան կանոնավոր չվերթները Հաստատվեց հակաճգնաժամային 23-րդ միջոցառումը. աջակցություն կցուցաբերվի տուրիզմի ոլորտին Գագիկ Ծառուկյանը դեմ է արտակարգ դրությունը երկարաձգելուն Դերասանուհի Նարինե Ոսկանյանը շտապ վիրահատության կարիք ունի, նրան մեր օգնությունն է անհրաժեշտ Հունաստանը շնորհակալություն է հայտնել Ֆրանսիային` Միջերկրածովում իր ռազմական ներկայությունն ուժեղացնելու խոստման համար

Ամուր պետության հիմքում ամուր ու ազգային հենք ունեցող կրթությունն է. Մետաքսե Հակոբյան

ԱՀ ԱԺ «Արդարություն» խմբակցության պատգամավոր Մետաքսե Հակոբյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է՝
 
ԱՄՈւՐ ՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՀԻՄՔՈւՄ ԱՄՈւՐ Ու ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԵՆՔ ՈւՆԵՑՈՂ ԿՐԹՈւԹՅՈւՆՆ Է
Երկար ժամանակ է ինչ հանրային բուռն քննարկումների թեմա են դարձել կրթական նոր ծրագրերը և չափորոշիչները, որոնց շրջանառությունը, ըստ պատասխանատուների, պիտի կատարելագործի, արդիականացնի և բեռնաթափի հանրակրթությունը։ Բայց արի ու տես․․․
Բոլորը խառնվել են իրար, հանդես են գալիս առաջարկներով, քննադատում են, մի մասն էլ գովերգում է։ Կրկին խառնաշփոթ և կրկին <<սևեր>> ու <<սպիտակներ>>, կրկին <<հներ>> ու <<նորեր>>։ <<Մոդայիկ>>, <<կիրթ>>, <<գրագետ>> երևալու համար չի կարելի լռել, առավել ևս գովերգել այն, ինչը կործանելու է պետությունը։ Թող բարձր չհնչի, բայց հենց պետությունը, քանզի ամուր պետության հիմքում ազգային ու ամուր հենք ունեցող դպրոցն է։ Ինչ խոսք, շուրջ 30 տարի փորձարկումներ են կատարվում կրթական ողջ համակարգում, ինչի արդյունքում նախակրթությունը որպես համակարգի մասնիկ համարյա թե չկա, հանրակրթությունն ու բարձրագույն կրթությունը որպես ազգային արժեհամակարգ ձևավորող, գիտելիքի պետքական և կիրառելի պաշար տվող ինստիտուտներ կանգնած են վերացման եզրին։
Չեմ անդրադառնալու, թե ինչ չափորոշիչներ, ծրագրեր և դասագրքեր են պատրաստվում շրջանառվել, այլ ընդամենը կներկայացնեմ դիտարկումներ։
Երբ որևէ բան պահանջ ունի փոփոխության, անհրաժեշտ է վերլուծություն և հստակ հիմնավորում առաջարկված փոփոխությունը շրջանառելու համար։ Արդյո՞ք Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի Հանրապետության կրթության գերատեսչությունները կատարել են վերլուծություններ, թե ինչ ունեինք, որոնք այժմ անթույլատրելի են, որն է, որ պետք է շարունակել և իրենց առաջարկած բարեփոխոմների արդյունքում ի՞նչ ենք ունենալու։ Ավելի քան համոզված եմ, փաստարկներ չկան։
Բարեփոխումներ անելու համար պետք է ունենալ ինստիտուտներ, որտեղ կծնվեն պետականաշինությանը նպաստող կրթական նախագծերը, այնուհետև կստեղծվեն համապատասխան հանձնաժողովներ, որտեղ ընդգրկված կլինեն փորձագետներ, աշխատող մանկավարժներ։ Մեր հայկական երկու պետություններում, չգիտես ինչու, ընտրել են այլ տարբերակ։ ՀՀ-ում ժամանակ առ ժամանակ ինչ-որ փորձագիտական խմբեր են կազմավորվում, անհայտ միջազգային կազմակերպություններից ֆինանսավորվելով <<պատվեր>> կատարող են դառնում, այնուհետև որևէ պատասխանատվություն չկրելով վերադառնում իրենց առօրյային։ ԱՀ-ում ավելի <<բարի>> ու <<խաղաղ>> տարբերակ են ընտրել․ ընդունել ի գիտություն այն ամենը ինչ կառաջադրվի ՀՀ գործընկերներից։
website by Sargssyan