Հայաստանը համաճարակը ծայրաստիճան ծանր է տարել, գուցե և ամենա... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Մարդկանց խաբելով՝ մոլորեցրել են. եկել ես Հայաստանի շունչը մ... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Այսքան ապիկար, ապաշնորհ իշխանություն Հայաստանը երբեք չի ունե... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Ե՞րբ են Երևանի քաղաքապետարանում վերջին անգամ պարգևավճար ստաց... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Պետականության հանդեպ հանցավոր վերաբերմունք է դրսևորվում»․ «... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 25.Փետրվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Հայաստանը համաճարակը ծայրաստիճան ծանր է տարել, գուցե և ամենածանրը ամբողջ աշխարհում. արդյո՞ք ավարտվել է այդ աղետը. «Փաստ» «Մարդկանց խաբելով՝ մոլորեցրել են. եկել ես Հայաստանի շունչը մարելո՞ւ»․ «Փաստ» Այսքան ապիկար, ապաշնորհ իշխանություն Հայաստանը երբեք չի ունեցել․ «Փաստ» Ե՞րբ են Երևանի քաղաքապետարանում վերջին անգամ պարգևավճար ստացել․ «Փաստ» Խաչիկ Ասրյան. Ուժի, Օրենքի և Արդարության Հայաստան՝ ահա՛ նախկին մերժված և ներկա հողատու իշխանությունների այլընտրանքը «Պետականության հանդեպ հանցավոր վերաբերմունք է դրսևորվում»․ «Փաստ» Իրո՞ք խնդիրները լոգիստիկ էին, թե՞ կան ավելի լուրջ պատճառներ. զենքի արտադրության փոխարեն՝ ներմուծո՞ւմ․ «Փաստ» Եթե մնում է Փաշինյանը, ապա չի մնում պետությունը․ «Փաստ» Ձեթն ու շաքարավազը թանկ են՝ խառը կանաչի, սոխ կերեք, օգտակար է Իրո՞ք խնդիրները լոգիստիկ էին, թե՞ կան ավելի լուրջ պատճառներ. զենքի արտադրության փոխարեն՝ ներմուծո՞ւմ․ «Փաստ» «168 ժամ»․ Նիկոլ Փաշինյան․ խեղճը. Նախկին Նիկոլից գրեթե ոչինչ չի մնացել «Աղետաբեր իշխանությունն արդեն հենարան չունի». «Փաստ» «Ժողովուրդ». Ինչ է թաքցնում Նիկոլ Փաշինյանի աշխատակազմը պետական գաղտնիքի անվան տակ Իշխանությունը պահելու ուշագրավ «պլան». «Փաստ» «Հրապարակ».Փաշինյանի թիմակիցները սարսափում են նրա գիշերայի զանգերից ու SMS-ներից Փաշինյանի հերթական սուտը պաշտոնապես հերքվեց «Հրապարակ».Իշխանությունը Ծաղկաձորում հավաք է անցկացրել Հնարավո՞ր է այսքան «զուգադիպություն». «Փաստ» Չեխիայում կասկածում են, որ երկրում կորոնավիրուսի հարավաֆրիկյան մուտացիա է հայտնվել Նիկոլ Փաշինանի առաջարկությամբ Տիրան Խաչատրյանն ազատվել է ԶՈՒ ԳՇ պետի առաջին տեղակալի պաշտոնից

Հնա­րա­վոր «մի­լի­ո­նա­վոր» եկա­մուտ­նե­րի մա­սին խո­սակ­ցու­թյուն­նե­րը երկ­րոր­դա­կան կամ ան­գամ եր­րոր­դա­կան են․ «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

iarex.ru-ն «Արդյո՞ք Մեղրին կդառնա կռվախնձոր Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև» վերնագրով հոդվածում գրում է, որ Վլադիմիր Պուտինի, Նիկոլ Փաշինյանի և Իլհամ Ալիևի միջև Մոսկվայում կայացած բանակցությունների կարևոր արդյունքներից մեկը փոխվարչապետների մակարդակով եռակողմ խմբի ստեղծման մասին հայտարարությունն է, որը կոչված է գործնականում լուծելու տրանսպորտային կապերի ապաշրջափակման հարցը: Ըստ ամենայնի, առաջին հերթին Բաքվի համար այդ կարևոր հարցով կլուծվի Հայաստանի տարածքով Ադրբեջանի տարածքի հիմնական մասի հետ էքսկլավ Նախիջևանի կապվելու հարցը:

Ճիշտ է, Ադրբեջանն ընդլայնում է իր պատկերացումներն այդ միջանցքի վերաբերյալ՝ նշելով, որ հանձնաժողովը զբաղվելու է ոչ թե նեղ իմաստով տրանսպորտային միջանցքի մասին, այլ նաև Ադրբեջանի տարածքով Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև երկաթուղային կապ ստեղծելու մասին: Այդ հայտարարությունում հիմնականն այն է, որ առկա է ամբողջ տարածաշրջանում տնտեսական զարգացման և տնտեսական ինտեգրման ճարտարապետության ձևավորման միտում, ինչը պետք է արտացոլվի քաղաքական, սոցիալական և հումանիտար ոլորտների հետագա զարգացման մեջ: Ի դեպ, արդեն 2020 թվականի վերջին է հայտնի դարձել, որ Բաքուն սկսել է մշակել երկաթուղին Հայաստանի սահմանին հասցնելու տեխնիկատնտեսական հիմնավորումը: Բայց անմիջապես առաջացել են խնդիրներ, որոնք նկարագրել է Ադրբեջանի խորհրդարանի պատգամավոր Ռասիմ Մուսաբեկովը: Նա ասել է, որ Երևանը դեմ է, որ երկաթգիծը և մայրուղին անցնեն Իրանին սահմանակից Մեղրիով, և ցանկանում է, որ այն անցնի Իջևանով:

Մուսաբեկովը հիշեցրել է, որ խորհրդային տարիներին եղել է Ղազախ-Իջևան երկաթգիծ, որը Ադրբեջանը կապել է Հայաստանին: Պատգամավորի խոսքով, հայկական կողմը ցանկանում է վերականգնել այն: Պատճառները պարզ են և հիմնականում օբյեկտիվ: Այդ տարբերակով Հայաստանը հնարավորություն է ստանում օգտագործել իր երկաթուղու մեծ մասը և ստանում է դրա նկատմամբ վերահսկողության ընդլայնված գոտի: Ինչ վերաբերում է ճանապարհին, ըստ Մուսաբեկովի, խորհրդային տարիներին Մեղրիով անցնող ճանապարհը գործնականում չի օգտագործվել և նույնիսկ չի էլ ավարտվել: Միայն եղել է երկաթուղին, իսկ ավտոմոբիլային ճանապարհը անցել է Լաչինով, Գորիսով, Շահբուզով և հասել Նախիջևան:

Միևնույն ժամանակ, հեշտ է նկատել, որ Բաքվի և Երևանի գործողություններում հնարավոր տնտեսական հաշվարկների հետ մեկտեղ տեսանելի են առճակատվող քաղաքական մտածողության և միմյանց նկատմամբ անվստահության տարրեր, որոնց բախվելու է եռակողմ խումբը հետագայում: Սակայն Բաքուն ենթադրում է, որ Մոսկվան համապատասխան ճնշում կգործադրի Երևանի վրա, քանի որ ծրագրի իրականացման դեպքում կստանա մուտք դեպի Թուրքիա: Միևնույն ժամանակ, Բաքուն հիմնարար առարկություններ չունի Իջևանով անցնող ճանապարհի հետ կապված, բայց նա այդ միջանցքի վերականգնումը նպատակ ունի ավելի ուշ իրականացնել: Սա ենթադրում է, որ առանց համապատասխան քաղաքական հստակ որոշումների, որոնք կմեղմեն Բաքվի և Երևանի միջև առճակատման մակարդակը, դժվար կլինի իրականացնել տարածաշրջանային ապաշրջափակման ծրագրեր զուտ տեխնոկրատական մոտեցման տեսանկյունից:

Պատահական չէ, որ Հայաստանի արտգործնախարարության մամուլի ծառայությունն այժմ սկսել է կապել հաղորդակցության ուղիների ապաշրջափակման հարցը գերիների փոխանակման խնդրի հետ: Բայց դա խնդրի միայն մի կողմն է: Փաստն այն է, որ հաղորդակցության ուղիների նախագծի իրականացումը տևելու է երկուսից չորս տարի: Այդ ժամանակահատվածում սուր քաղաքական քննարկումներ կլինեն Ադրբեջանի և Հայաստանի սահմանային խնդիրների, Լեռնային Ղարաբաղի ապագա կարգավիճակի և ռուս խաղաղապահների կարգավիճակի վերաբերյալ: Դա անխուսափելիորեն կանդրադառնա Ռուսաստան-Ադրբեջան-Հայաստան եռակողմ հանձնաժողովի աշխատանքների վրա: Ի վերջո, Հայաստանն այժմ այնպիսի քաղաքական վիճակում է, երբ հնարավոր «միլիոնավոր» եկամուտների մասին խոսակցությունները երկրորդական կամ անգամ երրորդական են, իսկ տարածաշրջանային ինտեգրման օգտին ցանկացած որոշում կարող է դիտվել որպես «Ադրբեջանին միակողմանի զիջում»: Ինչպես կանխատեսում է ամերիկյան Eurasianet հրատարակությունը, ԱՄՆ-ը ևս կարող է ակտիվորեն մտնել «անդրկովկասյան խաղի» մեջ, և ներկայումս «բացահայտում է Իրանի փոքր հյուսիսային հարևանների՝ Ադրբեջանի, Հայաստանի և Վրաստանի թույլ կետերը»:

Թերթը նշում է, որ Երևանը «լուրջ քաղաքական և տնտեսական աջակցություն է ստանում ԱՄՆ-ից», և «Վաշինգտոնը կարող է նման ռեսուրսը օգտագործել ի շահ իրեն»: Խնդիրը պարզ է. պետք է խոչընդոտել Հայաստանի հետ Ռուսաստանի դաշնակցային հարաբերությունները, Վրաստանում ամրապնդել ամերիկամետ դիրքերը և տապալել Ադրբեջանի, Թուրքիայի և Ռուսաստանի նկատմամբ վարվող հավասարակշռման քաղաքականությունը: Մտածված սցենարի իրականացման դեպքում պետք է կա՛մ խափանել, կա՛մ «սառեցնել» հաղորդակցությունները ապաշրջափակելու նախագծերը Անդրկովկասում: Պատահական չէ, որ Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը եվրոպական երկրների դեսպանների հետ հանդիպմանը սուր քննադատության է ենթարկել ԵՄ երկրներին ղարաբաղյան պատերազմում Անկարային աջակցելուց հրաժարվելու համար, չնայած այդ պետությունները բանավոր հայտարարել են Ադրբեջանի տարածքային ամբողջականությունը ընդունելու մասին:

Այնպես որ, «Թուրան» նախագծի (ինչպես Բաքվում անվանում են միջանցքը Ադրբեջանի և Նախիջևանի միջև) իրականացման ճանապարհին կարող են առաջանալ բազմաթիվ խոչընդոտներ: Այստեղ առաջին հերթին Բաքուն պետք է ասի իր խոսքը և հրաժարվի Հայաստանի դեմ տեղեկատվական պատերազմից և հաղթողի դիրքից Երևանին իր պայմանները թելադրելուց: Ռուսաստանը նույնպես պետք է իր դերը կատարի, որը երկար տարիներ անց առաջին անգամ սկսել է սերտորեն զբաղվել Անդրկովկասի խնդիրներով և ստանձնել է Ղարաբաղի շուրջ խաղաղության համաձայնագրի բոլոր կետերը կյանքի կոչելու երաշխավորի դերը: Հետագա գործողությունների մանրամասները դեռ պարզաբանված չեն, դրանք պահանջում են լրացուցիչ համաձայնություն, որպեսզի հնարավոր լինի սկսել հաղորդակցման նախագծերի աշխատանքը: Այնպես որ, սպասվում են Պուտինի, Ալիևի և Փաշինյանի նոր հանդիպումներ:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

website by Sargssyan