Ереван, 28.Март.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


«Մեղրիում միջանցք չպետք է լինի, պետք է լինի սովորական տարանցիկ ճանապարհ՝ երկու մաքսակետով». Հենրիկ Քոչինյան

ИНТЕРВЬЮ

ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախկին նախարար Հենրիկ Քոչինյանն այսօր մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց, որ իր համար մի փոքր անհասկանալի է, թե կոնկրետ ո՞ր երկրներին է վերաբերում նոյեմբերի 9-ի հայտարարությամբ տարածաշրջանի ապաշրջափակումը, կոմունիկացիաների բացումը:

«Ես կարծում եմ, որ Ադրբեջանը շրջափակված չէր և չի, եթե նրանք շեշտադրում են անում, որ Նախիջևանը ապաշրջափակեն, ապա 1993թ. վերջից Նախիջևանը շատ կայուն, բավականին լավ ավտոմայրուղով, Իրանի տարածքով կապվում էր Ադրբեջանին: Նրանց շրջափակված վիճակը խիստ պայմանական հասկացողություն է: Եթե հարցը վերաբերում է նրան, որ Նախիջևանով երկաթուղի չի աշխատել, ապա պետք է ադրբեջանցիներին հարցնել, թե ինչո՞ւ են Նախիջևանի տարածքում  երկաթուղին քանդել, դուք կարող էիք Իրանի հետ երկաթուղային հաղորդակցություն ունենալ, ինչպես Խորհրդային Միության տարիներին, իրենք իրենց ձեռքով քանդել են, հիմա փորձում են վերականգնել, թող վերականգնեն, դա Հայաստանին վերաբերելու խնդիրը չէ: Եթե խնդիրը կապված է Թուրքիայի հետ, ապա ոչ թե Թուրքիան է շրջափակվել, այլ Թուրքիան է մեզ շրջափակել 1993թ. ապրիլի 1-ից, երբ Քարվաճառի ազատագրումից հետո թուրքերը հայտարարեցին, որ Գյումրի-Կարս ճանապարհը կփակենք, մինչև այդ տարածքը ետ չվերադարձվի Ադրբեջանին, հիմա այդ խնդիրը չկա, գրավել են Քարվաճառը, ինչո՞ւ Թուրքիան սահմանները չի բացում, երևի լուրջ քաղաքական խնդիրներ են, բացի տնտեսականից»,- ասաց Քոչինյանը:

Վերադառնալով մեր խնդրին, թե  ի՞նչ կշահի Հայաստանն այս ապաշրջափակումից,  նախկին նախարարն ասաց.

«Բեռների փոխադրումը դեպի արևելք և արևմուտք՝ Ադրբեջան և Թուրքիա, ես մոտ ապագայում չեմ տեսնում, դեպի հյուսիս և հարավ՝ Իրան և Ադրբեջանի տարածքով՝ դեպի Ռուսաստան, տեսնում եմ, որ այդպիսի հնարավորություն կարող է ստեղծվել, բայց մենք հաճախ մտածում ենք, որ եթե տեխնիկական խնդիրները լուծեցինք, ապա ամեն ինչ դրանով ավարտվեց,  և կարելի է հանգիստ խղճով բեռներ ուղարկել, մարդկանց փոխադրում կազմակերպել, բայց մեծ խնդիրներ կան, որ պետք է ուշադրություն դարձնել, որոնցից առաջինն անվտանգության խնդիրն է, եթե այդ խնդիրները լուծում ենք, ապա անմիջապես հետևում է հարցը՝ ի՞նչ գնով: Ի վերջո, ցանկացած սեփականատեր, տվյալ դեպքում՝ դիցուք, Ադրբեջանի երկաթգծի սեփականատերը՝ պետություն թե մասնավոր, սակագներ են սահմանելու մեր բեռների համար, ի՞նչ սակագներ, դրանք կլինեն ուրիշների համար սահմանվածի սահմաններում, թե ավել, թե պակաս»:

Քոչինյանի խոսքով՝ պետք է նաև հաշվարկել, թե պատրա՞ստ է Հայաստանը տարածաշրջանի ապաշրջափակմանը, պատրա՞ստ են մեր ճանապարհներն այդ ծավալի բեռնափոխադրումների համար: Անդրադառնալով հայտարարության՝  Մեղրիով դեպի Նախիջևան Ադրբեջանի համար ճանապարհ ապահովելու կետին, Քոչինյանն ասաց.

«Ինձ մի բան ուրախացրեց վերջերս, մեր Պաշտպանության նախարարը հայտարարեց, որ Մեղրիում հսկողություն իրականացնելու են մեր զինված ուժերը, մինչև այս հայտարարությունը մտածում էի, թե ո՞ւմ վերահսկողության տակ է լինելու: Շատ ուրախ կլինեմ, որ Վաղարշակ Հարությունյանի ասածն իրական լինի, եթե այդպես չի լինելու, ապա ում վերահսկողության տակ էլ լինի՝ ի վնաս մեզ է լինելու: Մեղրիում միջանցք չպետք է լինի, պետք է լինի սովորական տարանցիկ ճանապարհ՝ երկաթուղային, ավտոմոբիլային, ինչպես ուզում է՝ լինի, մի կետում՝ մաքսակետ, մյուս կետում մաքսակետ, բոլորը գալիս-գնում են, միջազգայնորեն ընդունված բոլոր չափորոշիչներով: Այստեղ մենք չենք կորցնի, կշահենք, աշխատող ճանապարհն իր շուրջն ակտիվություն է ստեղծում, իսկ եթե պետք է միջանցք լինի, ապա միջանցքը կունենա նաև տեր, եթե տերը մենք չենք, ուրեմն ռիսկերը կմեծանան»,- ասաց նա:

Для эффективной борьбы с действующими властями необходима консолидация широких слоев общества։ Аршак КарапетянМария Захарова: Будущее всего Южного Кавказа является для Парижа лишь инструментомМиллиардные инвестиции, поступающие из ЕАЭС, и пустые обещания, исходящие от ЕС Сборная Азербайджана по самбо отказалась приехать в ЕреванИнвестиции Эмиратов становятся все более заметными в экономике Армении: вице- спикер Парламента Армении “Крылья Татева” открывают новый туристический сезон Никол Пашинян и Анн-Лоранс Петель обсудили процессы, происходящие на Южном Кавказе Ева Мендес рассказала, кто сподвиг ее отказаться от карьеры Министр: В водном секторе Армении сложилась довольно тяжелая и сложная ситуация В водном секторе Армении довольно тяжелая ситуация: министр территориального управления и инфраструктур РА Лева Би-2* пожаловался на финансовые проблемы группы: «Мы в общем-то банкроты» Погода в Армении Fox News: К дому советника президента США подбросили навоз В Сюникской области произошло ДТП со смертельным исходом Французские депутаты и посол Оливье де Котиньи ознакомились с ситуацией безопасности в районе Соткского месторождения Французский университет в Армении и SPRING PR подписали меморандум в рамках DDF24 Пашинян даже несколько метров проходит по улице в окружении телохранителей Глава партии «Демократическая консолидация» отправился в Воскепар: Здесь решается вопрос государственности Вице-президент российского банка заявил о пропаже 153 млн рублей из ячейки Институт Лемкина: Азербайджан должен немедленно освободить всех пленных армян Пригожин рассказал, что Валерия думала о завершении карьеры из-за блогеров Вице-спикер НС: Армения по-прежнему привержена миру и стабильности в регионе Южного Кавказа Стало известно, сколько потерял Иван Ургант из-за бойкота Азербайджан предупредил ЕС и НАТО о последствиях военной помощи Армении ВАШ РОМАНТИЧЕСКИЙ ГОРОСКОП НА 27 МАРТА Пашинян все еще задумывается о новой КонституцииИз Москвы предупредили о последствияхUcom запускает процесс переоснащения сетей в ряде регионов АрменииСострадание и осознание личной ответственности к Родине и судьбе нашей страны создают основу для создания партии։ Аршак КарапетянГрузинский министр посетил институт древних рукописей им. Маштоца «Матенадаран» Белорусский рынок закрывается. Первые ласточки «флирта» с Западом «Агенты влияния» Запада в Армении. Артур Сакунц Госдеп США отреагировал на публикацию «RAND» о перспективах отношений Вашингтона с Ереваном В Концертном зале имени Арама Хачатряна Государственный джазовый оркестр Армении представит концерт, посвященный 80-летию Армена «Чико» Тутунджяна. Лукашенко раскрыл стратегию Белоруссии в случае войны с Западом На территории Армении есть закрытые автодороги Опросами хотят создать антироссийский фонРазвитие оборонного потенциала Армении направлено на защиту нашей независимости: интервью Н. Пашиняна греческой газете Оппозиционер: Демонстративная месть властей Армении в отношении меня нацелена на удержание народа от борьбы Антикоррупционные реформы, проведенные Арменией, получили высокую международную оценку: министр юстиции РА Комитет госдоходов Армении: Число пользователей системой предварительного таможенного декларирования увеличилось Китайская провинция Хайнань готовится к ежегодному Боаоскому азиатскому форуму Хуситы заявили, что провели 38 военно-морских операций с начала эскалации в Газе ВАШ РОМАНТИЧЕСКИЙ ГОРОСКОП НА 26 МАРТА Зависимость от ЕАЭС растет: слово и дело администрации отличаютсяВласти Армении стимулирует эмиграцию«Просто платить налоги недостаточно»: основными составляющими деятельности ЗММК являются экологический, социальный и управленческий подходы: «Паст»Ucom запускает процесс переоснащения сетей в регионах АрменииГоворю, потому что знаю: обращение Аршака КарапетянаПашинян готовит общество к новым уступкам и запугивает войной