Ереван, 07.Декабрь.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


Մեկ ամսում՝ 800 դոլարի տնտեսում․ ՀՀ-ում էլեկտրական շարժիչով մեքենաների քանակն ավելանում է. ինչ առավելություններ ունի այն

ЭКОНОМИКА

Սեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին

Հայաստանում էլեկտրոմոբիլների նկատմամբ հասարակության հետաքրքրվածությունը վերջին շրջանում մեծացել է:

Հաշվի առնելով այս հանգամանքը՝ ՀՀ կառավարությունը որոշում է կայացրել կրկին ավելացնել երկիր 0% մաքսատուրքով էլեկտրոմոբիլի ներմուծման քվոտան։

Chargers.am-ի տնօրեն Վիլեն Գինոսյանը «Հայկական ժամանակ»-ի հետ զրույցում ասում է՝ և՛ առանց մաքսատուրքի ներմուծման, և՛ քիչ ծախսատար լինելու շնորհիվ էլեկտրոմոբիլների ծավալները հակապես վերջին մեկ տարվա ընթացքում մեծ աճ են գրանցել։ Նրա խոսքով՝ այս տեսակի մեքենաներից հիմնականում օգտվում են տղամարդ վարորդները։

Վերջինս նկատում է, որ էլեկտրոմոբիլների շահագործումը անհամեմատ շահավետ է, մոտ 10 անգամ խնայողություն է ունենում էլեկտրոմոբիլիստը՝ ներքին այրման շարժիչով մեքենաների համեմատ:

«Եթե համեմատեմ բենզինով մեքենայի հետ, իմ օրինակով, ես տնտեսում եմ ամիսը 800 դոլար։ Այսինքն՝ էլեկտրոմոբիլի օգուտն ավելի մեծ է։ Նպաստում է նաև բնապահպանական խնդիրների լուծմանը, օդը չի աղտոտում։ Ծավալների մեծացումն էլ կարող ենք հիմնականում մատչելի լինելու հետ կապել թե՛ վառելիքի, թե՛ տեխնիկական սպասարկման առումով։ Շատ ընկերություններ իրենց ծախսերն ու ներդրումը կոմպենսացնելու համար ևս նախընտրում են էլեկտրական շարժիչով մեքենաները»,- ասում է նա:

Ըստ զրուցակցի՝ էլեկտրոմոբիլը վարորդին գրավում է նաև այն առումով, քանի որ տեխնիկական սպասարկման անհրաժեշտություն հաճախ չի լինում․ բենզինային շարժիչով մեքենայի դեպքում, օրինակ, պահանջվում է հաճախ յուղը փոխել, երբեմն դետալային խնդիրներ են առաջանում, որոնց հետևանքով մեքենան շարքից դուրս է գալիս․ «Արդեն նոր մեքենաներ են գալիս Հայաստան, նոր մոդելի։ Հայաստանում հիմա շատ մարդիկ մտածում են անցնեն էլեկտրոմոբիլի․ ունեն 15 տարվա մեքենա, որի անվտանգությունը, բնական է, էլ առաջվանը չէ, վաճառում են ու գնում մեկ տարեկան մեքենա, որն ավելի անվտանգ է»։

Գինոսյանը դրական է համարում Կառավարության ընդունած որոշումը, որով ևս 600 էլեկտրոմոբիլ հնարավոր կլինի ներմուծել 2024-ին առանց մաքսատուրքի։ Նա կարծում է, որ տարվա կեսին դրանք արդեն սպառված կլինեն։

Chargers.am-ի տնօրենը, սակայն, մի մտահոգություն ունի․ «Չնայած նշված որոշումը արդյունավետ է, սակայն պետք է նշել, որ գույքահարկը էլեկտրոմոբիլների համար շատ բարձր է, նույն բիզնեսային շարժիչով մեքենանների հետ են համեմատում։ Էլեկտրոմոբիլները 200 ձիաուժից մինչև 1000 կարող են ունենալ, բայց դասվում են բենզինային ձիաուժով։ Գուցե առանց մաքսատուրքի ներմուծումը հիմա փակում է գույքահարկի բարձր լինելու հանգամանքը, սակայն գալու է մի օր, երբ արտոնությունը էլ չի լինելու, իսկ գույքահարկն այդպես էլ կմնա։ Պետք է ուսումնասիրել ուրիշ երկրների օրինակը, թե ոնց է արվում։ Եթե համեմատենք նրանց հարկերն ու աշխատավարձերը, դրանք հաստատ մեզ հետ համեմատելի չեն, սակայն իրենք արտոնություն ունեն գույքահարկի հետ կապված»։

Միևնույն ժամանակ Գինոսյանը շեշտում է, որ էլեկտրոմոբիլների համար անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների մասով Հայաստանում հիմա ևս խնդիրներ չկան։ Իրենց ընկերությունը զբաղվում է էլեկտրոմոբիլների լիցքավորիչների տեղադրմամբ, որի ցուցանիշները փաստում են՝ վարորդները արագ անցում են կատարում դեպի էլեկտրական մեքենանների։

Զրուցակիցը վստահեցնում է՝ էլոկտրոմոբիլով երթևեկելու դեպքում վարորդը լիցքավորման հետ կապված որևէ խնդիր չի ունենա․ «Հանգիստ կարող են ուղևորվել՝ առանց մտածելու, թե լիցքավորիչ չեն գտնի։ Տեղադրված են բավականին արագ լիցքավորման կայաններ, 400-500 մետր Հայաստանում վարելու ընթացքում մեկ անգամյա լիցքավորմամբ կարելի է հանգիստ լինել, չունենալ վերալիցքավորելու կարիք։ Լիցքավորումը տևում է կես ժամ։ Թիվ չեմ կարող նշել, թե արդեն քանի լիցքավորման կայան ենք տեղադրել, մեծ աշխատանք ենք տանում»։

Ըստ Գինոսյանի՝ Հայաստանում այժմ խնդիր չկա նաև էլեկտրոմոբիլների գծով մասնագետների, որոնք 70 տոկոսն են կազմում։ Այս ոլորտը նա համոզված է, որ շատ արագ կարող է զարգանալ։

«Մենք զբաղվում ենք անձնական տարածքներում լիցքավորման կայաններ տեղադրելու գործընթացով։ Օրինակ՝ տան մոտակայքում, ռեստորանի կամ սրճարանի բակում։ Իրավունք կա այն տեղադրել նաև մայրուղիներում, բայց քաղաքի կենտրոնում դեռևս թույլ չի տրվում։ Սահմանափակումներ կան՝ կապված տարածքում հոսանքի անբավարարության և անվտանգության կանոնների պահպանման մասով։ Դիմում են նաև բիզնես ոլորտի համար, բայց դրանով չենք զբաղվում։ Անձնական տարածքներում տեղադրելու զանգերը շատ են լինում»,- ասում է նա։

Ըստ «Էներգետիկայի հայկական գործակալության»՝ 2023 թվականի ընթացքում Հայաստան ներմուծված էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցների ընդհանուր թիվը կազմել է 4330։ 2018թ.-ից մինչև 2023թ. 3-րդ եռամսյակը ներառյալ ներմուծվել է 10 հազար 564 էլեկտրոմոբիլ:

Պայմանավորված ԵԱՏՄ մաքսային կարգավորումներով, ՀՀ կառավարության սահմանած արտոնություններով, ինչպես նաև Հայաստանում աննախադեպ էլեկտրոմոբիլների լիցքավորման ենթակառուցվածքների զարգացմամբ՝ էլեկտրոմոբիլների տարածման առումով վերջին 3 տարիների ընթացքում (2020-2023թթ․) եղել է 1123,16% աճ:

Առավել մանրամասն` այստեղ. 

https://t.me/armenia24live

Meta построит в США свой крупнейший центр обработки данных Зеленский может провести встречу с Трампом Министр иностранных дел Ирана: Ситуация в Сирии угрожает безопасности всех стран региона Роналду забил 916-й гол в карьере (видео) Украина сообщила о девяти погибших в результате атаки российских войск Frontiers: усиление иммунитета с помощью воспаления поможет бороться с раком Евразийский банк развития опубликовал макроэкономический прогноз для Армении на 2025 г И Украина призвала своих граждан покинуть Сирию Мэрия: В Ереване в 2025 году будет транспортная система другого качества Курдские силы вошли в Дейр-Эззор Цены на некоторые продукты достигли рекорда с апреля 2023 года Ирак принял решение не вмешиваться в сирийские события военным путем Мэр Капана назвал заявления депутата от правящей в Армении партии необоснованными Еurope1: Франция раскрыла маневр Азербайджана В Ереване из многоэтажки выпал и скончался гражданином Ирана Театр «Гой» просит о защите: Ваша поддержка может изменить ситуацию Эрдоган призвал подконтрольных ему боевиков захватить Дамаск Глава МОНКС Армении приняла известного французского актера Симона Абгаряна Лукашенко попросил президента России Путина разместить «Орешник» в Белоруссии Комитет министров Совета Европы требует от Азербайджана выполнить решение ЕСПЧ по делу Гургена Маргаряна Курсы валют в Армении Студенты московских вузов Гор Даниелян и Арам Казарян стали победителями соревнований по самбоОппозиционный депутат: Нынешние власти превзошли своих предшественников по уровню коррупции Суд возбудил производство по жалобе касательно Гагика Мелконяна Guardian: Украина до инаугурации Трампа получит от США пакет военной помощи и кредит на 20 млрд долларов Замминистра экономики Армении и представители ВБ обсудили реформирование закона об акционерных компаниях Главы МИД Армении и Австрии обменялись мнениями о региональных развитияхМэрия Еревана: В текущем году отремонтировано свыше 50 км. дорогУкраинские дроны атаковали Керчь. Движение по Крымскому мосту перекрытоЛавров: РФ рассчитывает, что Запад серьезно воспринял сигнал «Орешника»В Алматы прошел фестиваль армянской культурыНикакого НАТО «у нас на пороге». Лавров назвал условия мира в УкраинеАрмения и диаспора в поисках взаимопонимания Иранист: На территории Армении никогда не было «Западного Азербайджана»МВД: В Армении можно будет осуществлять куплю-продажу транспортного средства в онлайн режимеДетский сад Арташавана оснащен солнечной электростанцией благодаря Ucom и Sunchild В МИД России прокомментировали долги Армении по взносам в ОДКБШесть миллиардеров, которые не оставят своим детям «ни копейки» после своей смерти Топ-10 лучших атакующих полузащитников мира Мексика надеется достичь соглашения с администрацией Трампа относительно депортированных мигрантов Как прошли съемки «Новогоднего кино»? Backstage В Калифорнии отзовут сырое молоко в связи с обеспокоенностью, связанной с распространением птичьего гриппа среди людей Мошенники придумали новый способ для доступа к личной информации пользователей Apple Амбакум Григорян освобожден от должности главы Уголовно-исполнительной службы Парламент Армении одобрил ряд законодательных поправок к действующим законам В Армении решили создать отряд врачей быстрого реагирования: Обсуждение в НС Президент Турции обсудил ситуацию в Сирии с генсеком ООН Арарат Мирзоян встретился с министрами иностранных дел стран Северо-Балтийской восьмерки Все межгосударственные и национальные автомагистрали открыты. Существование РА под большим вопросом, нужно как можно скорее избавиться от Никола, чтобы говорить о будущих 10-20 годах. Артак Закарян (видео)