Հայուհիների սիրտը գրաված և զարդերի ոլորտը հեղաշրջած «UHI» հայկական բրենդը նոր շունչ բերեց` թելադրելով իր ուրույն ոճը
ԼԱՅՖՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
«Ներկայացնում ենք «UHI» silver & Gemstone Sunglasses հավաքածուն, որտեղ հավերժական նրբագեղությունը հանդիպում է աշխույժ արդիականությանը: «UHI» -ն հայկական ոսկերչական ապրանքանիշ է, որը հիմնադրվել է Արմենի և Նարինեի կողմից:
Արմեն Շահինյանը բրենդների դիզայներն ու ոսկերիչն է, և այս հավաքածուի մեջ նա համատեղում է անթերի վարպետությունը նորաձևության առաջադիմության հետ՝ յուրաքանչյուր կտոր դարձնելով ոչ միայն աքսեսուար, այլ՝ ոճի և անհատականության դրսևորում»,- հեղինակավոր Vogue ամսագրի այս հոդվածից հետո համացանցում բոլորը սկսեցին հետաքրքրվել հայկական «UHI» բրենդով:
Tert.am life-ը փորձեց ուսումնասիրել բրենդի պատմությունն ու բացահայտել անցած ճանապարհը:
Պարզվեց «UHI»-ն երիտասարդ բրենդ է, որն ընդամենը 3 տարվա պատմություն ունի:
Instagram-յան ու Facebook-յան բազմաթիվ անդրադարձերից պարզ է դառնում, որ բրենդի հիմնադիրը՝ դեզայներ, ոսկերիչ Արմեն Շահինյանը երկար տարիների փորձ ունի այս ոլորտում:
Արմենը մինչև «UHI» բրեդնի հիմնադրումը շուրջ 15 տարի աշխատել է ոլորտում՝ համագործակցելով արտասահմանյան տարբեր կազմակերպությունների հետ։
Դեռ 18 տարեկանում նա ձեռքով պատրաստել է զարդեր և վաճառել իր ընկերական շրջապատում, պատվերներ գրանցել ու աշխատել փոքր շրջանակի համար:
Այսօր «UHI»-ի զարդերը կրում են հայ հայտնիներն ու հանրային դեմքերը, դրանցով նկարահանվում տեսահոլովակներում և կարևոր իրադարձությունների ժամանակ ներկայանում Կարմիր գորգին:
2024-ին կայացած «Բախտի տերը» ֆիլմի պրեմիերայի ժամանակ ֆիլմի գլխավոր հերոսուհին՝ դերասանուհի Արփի Գաբրիելյանը Կարմիր գորգին ներկայացավ հենց «UHI»-ի յուրահատուկ ականջօղով, որն անտարբեր չթողեց ներկաներին:
«UHI»-ի ստեղծած եզակի ակնոցն ու դիմակը շատերին հայտնի դարձավ ու սիրվեց Միշոյի և D'Litte-ի «Թթվածին» տեսահոլավակից:
Բրենդի հեղինակային զարդերն են նախընտրում նաև երգչուհիներ Բրյունետը, Աստղիկ Սաֆարյանը, Լեան, Անահիտ Հակոբյանը, հեռուստատեսային պրոդյուսեր Էլինա Ջանիբեկյանը և այլ հայտնիներ:
Բրենդի հիմնադիրներ Արմենն ու նրա կինը՝ Նարինե Հարությունյանը, ով վաճառքի և մարքեթինգի մասնագետն է, բազմաթիվ ցուցադրությունների են մասնակցել աշխարհի տարբեր երկրներում՝ ներկայացնելով հայկական յուրահատուկ բրենդը:
Նշենք, որ «UHI»-ն հայկական շուկայում առաջինն էր, որ պատրաստեց ականջի կմախքով օղեր, մատների կմախքով մատանիներ, ականջների կաղապարներով մեծ զարդեր, գրիլզներ, քթի աքսեսուարներ, դեկորատիվ ֆեյշն ակնոցներ, որոնք բնորոշ են արևմտյան շուկային:
3 տարվա ընթացքում բրենդի հեղինակներին ոչ միայն հաջողվեց մեծ հայտնիություն ձեռք բերել շուկայում, այլ նաև հանրության կողմից մեծ մասսայականություն ու սեր վայելել:
«UHI» զարդերի բրենդը նոր շունչ բերեց հայկական շուկա՝ զարդերի ոլորտում առանձնանալով իր ուրույն ձեռագրով:
Սև, էթնիկ զարդերի կողքին տարբերվելու համար հեղինակն ընտրեց արծաթից փայլուն և մեծ զարդեր ստանալու բարդ ճանապարհը:
Էքստրավագանտ զարդերի կողքին վերջերս բրենդն իր տեսականին հարստացրել է նորամուծությամբ՝ հեղինակային ժամացույցների շարք երևանյան թեմայով:
Ճապոնական մեխանիզմով պատրաստված որակյալ ու ջրադիմացկուն ժամացույցների վրա պատկերված են Երևանի կարևոր շենքերը՝ Օպերան, Կասկադը, Մատենադարանը, Զվարթնոցը և այլն:
Վերջերս բրենդը մեկ այլ հետաքրքիր շարք էլ է հեղինակել: Վերցնելով ամենահայտնի ֆիլմերից դրվագներ՝ նույնությամբ վերարտադրել է զարդը:
Հիմնադիրների գլխավոր նպատակը եղել և մնում է հայկական շուկան զարգացնելն ու հայուհիների համար յուրօրինակ ու չկրկնվող զարդեր ստեղծելը:
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































