Երևան, 20.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Ուղև­որ­ներն ահա­զան­գում են գնացք­նե­րի հա­կա­հի­գի­ե­նիկ վի­ճա­կի մա­սին. «Հա­րավ­կով­կա­սյան եր­կա­թու­ղին» ունի իր բա­ցատ­րու­թյու­նը

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Երևանի Քանաքեռ-Զեյթուն համայնքում գտնվող «Ալմաստ» գործարանի մոտակայքից՝ համանուն կառամատույցից, ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին գնացքը ցանկացողներին կհասցնի մինչև Գեղարքունիքի մարզի Շորժա գյուղ: Իհարկե, սա անվտանգ և հարմարավետ փոխադրամիջոց է, հատկապես հանգստի մեկնողների համար:

Գինն էլ, ինչ խոսք, գրպանին հարմար է՝ 600 դրամ Սևան, 1000 դրամ՝ Շորժա հասնելու համար: «Ալմաստ» կառամատույցից գնացքը սկսում է իր ընթացքը, մի քանի րոպե անց ուղևորներին են մոտենում ՀԴՄ սարքերով «զինված» բարեհամբույր հսկիչները և գանձում վճարը: 2 ժամ ունենք՝ Սևանի թերակղզի հասնելու համար:

Նստարանները փափուկ են, հարմարավետ, այլ հարց է, երբ ուզում ես պատուհանից դուրս նայել: Երկինքը մի տեսակ կապույտ չէ, դաշտերի կանաչն էլ այն չէ: Ուղղակի չես կարող չնկատել, որ պատուհանները երկար ժամանակ է՝ կարգին չեն մաքրվել, սա ուղղակի փոշի չէ, այլ կուտակված կեղտ: Ինչևէ: Գնացքը մի քանի կառամատույցներում կանգառներ է կատարում՝ Աբովյան, Հրազդան, Չարենցավան, Սոլակ, Ծաղկունք, Սևան և այլն:

Չենք սխալվի, եթե նշենք, որ քաղաքների՝ Հրազդանի, Աբովյանի և այլն, կառամատույցները բավական բարվոք վիճակում են, մինչդեռ նույնը չես կարող ասել գյուղերի՝ Սոլակի և Ծաղկունքի մասին:

Սարսափելի, քարուքանդ վիճակում են գտնվում որպես կանգառ ծառայող հատվածները, ամբողջությամբ կորած են աղբի մեջ, բացակայում են նստարանները: Այս կառամատույցները վերջին անգամ, երևի թե, վերանորոգվել են ԽՍՀՄ տարիներին: Ի դեպ, երբ նյութը պատրաստում էինք հրապարակման, սոցիալական ցանցի օգտատերերը սկսեցին լուսանկարներ հրապարակել Երևանից Գյումրի ուղևորվող էլեկտրագնացքից: 

Կադրերը, մեղմ ասած, հաճելիներից չէին՝ սարսափելի կեղտոտ պատուհաններ, մի քանի անգամ ավելի կեղտոտ զուգարանակոնք, որից օգտվել ուղղակի չես ցանկանա, գուցե նաև չկարողանաս՝ տեխնիկական պատճառներով:

Առկա խնդիրների վերաբերյալ ճշտումներ կատարելու համար «Փաստը» դիմեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի մամուլի քարտուղար, հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Ռուբեն Գրձելանին: 

Անդրադառնալով կառամատույցների բարեկարգման խնդրին՝ նա նշեց, որ Սևանի ուղղությամբ դրանք վերականգնված են առնվազն մեկ-երկու վագոնի երկարությամբ՝ համապատասխան դրա ծանրաբեռնվածությանը:

«Կառամատույցները ժամանակին բավականին երկար են եղել, որովհետև երկաթուղին շատ ինտենսիվ է օգտագործվել որոշ հատվածներում: Օրինակ՝ նույն Սևանի ուղղությամբ երկաթուղին գործարկվել է ոչ թե միայն ամռանը՝ տարվա մեջ 2-2,5 ամիս, այլ ավելի շատ, և մեծ թվով մարդկանց է տեղափոխել: Բայց հիմա, քանի որ ուղևորահոսքը, շարժն ավելի քիչ է, իմաստ չկա կառամատույցներն ամբողջ երկայնքով վերականգնել: Դրանք վերականգնված են 1-2 վագոնի երկարությամբ, այսինքն, եթե քաղաքացին Սոլակի կառամատույցից է գնացք բարձրանում, նա օգտվում է վերանորոգված հատվածից: Կառամատույցները վերականգնված են այն չափով, որքան այսօր կա անհրաժեշտություն», - նշում է Գրձելյանը:

Ինչ վերաբերում է գնացքների մաքրությանը, նա տեղեկացնում է, որ էլեկտրագնացքը մաքրվում է ամեն չվերթից առաջ: «Գուցե խնդիրը հնությունն է, մաշվածությունը: Օրինակ, պատուհանները երկու տակ են, կարող են խամրած լինել, փոշի հավաքվի դրանց արանքում, բայց գնացքներն անընդհատ մաքրվում են: Այժմ խնդիր է դրված ոչ թե ընթացիկ՝ մեկ-երկու պատուհան փոխել, այլ խորքային և համակարգային լուծումներ տալ: Ուղղակի ամեն ինչ միանգամից չի լինի», - եզրափակում է մեր զրուցակիցը:

Ինչ վերաբերում է խնդիրներին համակարգային լուծումներ տալուն, ապա նշենք, որ սա «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի անմիջական պարտականություններից է, մասնավորապես՝ ընկերության խնդիրների մեջ մտնում է ՀՀ-ի երկաթուղու ենթակառուցվածքի արդիականացումը, Հայաստանին սահմանակից պետությունների հետ համագործակցության, ներհանրապետական և միջազգային ուղևորային և բեռնափոխադրումների հաղորդակցությունների զարգացումը։ Սա ամրագրվել է 2008 թվականին «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի և ՀՀ-ի միջև կնքված կոնցեսիոն պայմանագրով, երբ այն ժամանակ դեռևս «Հայկական երկաթուղի» ՓԲԸ-ի կառավարումը 30 տարով հանձնվեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ին:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Ո՞վ է տվել հրամանը Նարեկ Կարապետյանը կրկին տաքսու ղեկին է ու շարունակում է ոչ սովորական ձևաչափով շփվել քաղաքացիների հետՀանքարդյունաբերության ոլորտը Հայաստանի տնտեսության ինքնատիպ շարժիչ ուժն է. Վարդան Ջհանյան Քրիստոսի՝ աշխարհում ամենաբարձր արձանի նախագիծը՝ գերմանական SPIEGEL-ի ուշադրության կենտրոնում Ինչպես է «Գազել» մակնիշի միկրոավտոբուսը բախվել է ավտոբուսի կանգառին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԻնչո՞ւ ֆինները որոշեցին նոր մեխ հորինել. «Փաստ»Իշխանությունը Եկեղեցու հարցում անցել է բոլոր կարմիր գծերը․ Դավիթ ՍարգսյանՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ( 20 դեկտեմբեր). Ուղևորատար լաստանավի խորտակումը, շիկացման լամպի գյուտը. «Փաստ»ՊԵԿ-ը պարզաբանում է ներկայացրել «Ժողովուրդ» օրաթերթի հոդվածում ներկայացված պնդումների վերաբերյալ300 մլրդ դրամով վերջին 7 տարիների ընթացքում արտաքին պարտքի տոկոսային ծախսն ավելացվել է և որևէ արժեք չի ստեղծվել․ Նաիրի ՍարգսյանՈ՞ւմ են արևմտամետները համարում Հայաստանի գլխավոր սպառնալիք. Ադրբեջանն ու Թուրքիան նրանց համար առաջին տեղում չեն. «Փաստ»Երկու ամսվա ապօրինի կալանքից հետո ազատ արձակվեց «ՀայաՔվեի» Գյումրու կառույցի անդամ Կարուշ ՀովեյանըՆպատակը հայ ժողովրդի դեգրադացիան է. «Փաստ»Պուտինը խոսել է Ռուսաստանի ոսկու և արտարժույթի աճի մասինՀրայր Կամենդատյանը խոսում է թուրքական մոդելի մասինՄայր Աթոռն անվերջ պաշտպանել չենք կարող. «գրոհը» պետք է տեղափոխել ՔՊ-ի դաշտ, Փաշինյանին հեռացնել․ Չալաբյան«Իմ տղան գիտեր, որ ուժեղ եմ, համոզված եմ՝ նա չէր ցանկանա, որ կոտրվեի». Սարգիս Խաչատրյանն անմահացել է հոկտեմբերի 11-ին Հադրութում, տուն «վերադարձել»՝ մոտ չորս ամիս անց. «Փաստ»Իջևանի մանկապարտեզը հերթականն է, որը կառուցվեց Ազգային բարերար Սամվել Կարապետյանի ներդրմամբԻշխանությանը փոխելու համար խոշորանալ է պետք․ ի՞նչպես դա անել․ Մարուքյան11 օրում պատրաստված հսկա ձնեմարդը՝ 6-հարկանի շենքի բարձրությամբ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԲազմաշերտ զարգացման հեռանկարները՝ անհանգստացնող լրջագույն վտանգների ֆոնին. «Փաստ»Եկեղեցին կարող է լինել միայն առաջին քայլը․ ի՞նչն է լինելու հաջորդըԿինը դանակահարել է իր նորածին երեխայինԺամանակավորապես կդադարեցվի երրորդ երկրներից սև մետաղից նախապատրաստվածքների ներմուծումը Հայաստան. «Փաստ»Եկեղեցու հարցը թուրք-ադրբեջանական շահերի ստվերում«ՔՊ-ի իշխանազրկման պարագայում հնարավոր է պետության անկումը կասեցնել և զարգացման նոր սերմեր ցանել». «Փաստ»Անվանվել են 2025 թվականի ամենաշատ կարդացվող գրքերըՈր խնդրարկուն տանից լինի, միջամտողները երդիկից էլ կներթափանցեն. «Փաստ»Զինվորը, ով սպանել էր տղամարդուն և բռնաբարել նրա կնոջը, ինքնասպան է եղել կալանավայրումՀՀ իշխանություններն ու որոշ մոլորված հոգևորականներ պետք է հրաժարվեն իրենց մտքից. «Փաստ»Զղջման աղոթքՀլը փակեք էդ խանութն ու... ծափ տվեք, արա՜. «Փաստ»Նիկոլ Փաշինյանի հերթական ձախողումը. «Փաստ»«Ռուբինյանն իմ սուրճ դնողն է եղել». «Փաստ»Միասնականությունն ընդդեմ եկեղեցաքանդության. «Փաստ»Կամերային թատրոնը նշել է հիմնադրման 44-ամյակը ԱՄՆ-ի, Ուկրաինայի, Թուրքիայի, Կատարի, Գերմանիայի, Ֆրանսիայի և Մեծ Բրիտանիայի ներկայացուցիչները բանակցություններ կվարեն Վթար Էջմիածին-Արմավիր ավտոճանապարհին. կա 4 տուժած ՌԴ իշխանությունները Ադրբեջանից ներմուծված արմավում վնասատուներ են հայտնաբերել Այսօր Հայաստանում արվել է առաջին ռոբոտային վիրահատությունը Երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն՝ Պուշկինի փողոցում Շղթայական ավտովթար՝ Երևանում․ բախվել են 40 համարի ավտոբուսը, «Mustang»-ը, «Volkswagen»-ը և «Toyota»-ն Սպասվում է քամու ուժգնացում․ ի՞նչ եղանակ կլինի առաջիկա օրերին Երևանի 4 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան Ադրբեջանը երկարաձգել է այսպես կոչված կարանտինային ռեժիմը Օդի որակի հարցում Երևանն ամենախոցելին է, Թբիլիսին՝ միջին, Բաքուն՝ ամենաբարենպաստ բնական պայմաններովը. Ազիզյան Անօդաչու սարքերը հարվածել են Ռուսաստանի 7 շրջանների՝ խափանելով էլեկտրամատակարարումը և հրդեհ առաջացնելով խոշոր քիմիական գործարանում Մեքենաներ են բախվել, ճանապարհը ամբողջությամբ փակվել է․ կան վիրավորներ Ուրալում ադրբեջանական համայնքի նախկին ղեկավարի գործով նոր դատական ​​նիստ է նշանակվել Արտակարգ դեպք՝ Կոտայքի մարզում