Երևան, 19.Դեկտեմբեր.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ՀՐԱՏԱՊ


«Մեր երթևեկությունն ունի և՛ իրավական, և՛ տեխնիկական կարգավորումների խնդիր, գործ ունենք պետական կառավարման վատ որակի հետ». «Փաստ»

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Ճանապարհատրանսպորտային պատահարները դարձել են օրվա լրահոսի անբաժան մասը: Օր չկա, որ պատահար չլինի, ավաղ, շատ են նաև մահվան ելքով վթարները: Հատկապես մահվան ելքով վթարների դեպքում մեկ-երկու օր կխոսվի, թե ինչ չի արվել, ինչպես պատահեց, գուցե անգամ քրեական գործ հարուցվի, իսկ օրեր անց սա կդառնա հնացած լուր, և դրա մասին գուցե կհիշեն այն ժամանակ, երբ կրկին մեծամասշտաբ վթար տեղի կունենա: Ասֆալտապատ ճանապարհներ, պարեկային ոստիկանություն, ԱՊՊԱ համակարգի ներդրում, բալային համակարգ և այլն: Այս բոլոր փոփոխությունները, ըստ դրանք իրականացնողների, միտված էին կտրելու վթարների շղթան, բայց մեր ունեցած պատկերն այլ բանի մասին է վկայում: Իրավաբան Մհեր Հակոբյանն ասում է՝ ունենք շատ բարդ համակարգային խնդիր, որը հանգում է պետական կառավարման որակին:

«Մեր պետությունը վատ է կառավարվում: Այդ վատ կառավարումը տեսնում ենք բոլոր ոլորտներում: Այդ վատ կառավարման մի մասնավոր մասը տեսնում ենք ճանապարհային երթևեկության կարգավորման ոլորտում: Պարեկային ծառայությունն, ըստ էության, հաջողություն է գրանցել միայն կոռուպցիայի՝ մի քիչ կանխարգելման հարցում: Պետք է ընդունենք, որ պարեկները չեն վերցնում գումար այնպես, ինչպես նախկին ճանապարհային ոստիկանները: Բայց ունենք ծառայողական որակի, օրենսդրական կարգավորումների, իրավակիրառության և իրավակարգավորման խնդիր»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Հակոբյանը:

Վերջին նկատառման՝ իրավակարգավորման վերաբերյալ մանրամասնում է. «Մեր երթևեկությունն ունի կարգավորման խնդիր, որը հանգում է և՛ իրավական, և՛ տեխնիկական կարգավորումների: Օրինակ՝ գծանշումները վատն են, մաշված են, ճանապարհների վիճակը տեխնիկապես վատ է, իսկ իրավական մասում ունենք կարգավորումներ, որոնք հաճախ անտրամաբանական են, ձևական են, հանգում են ոչ իրական պահանջների: Այս պահին ունենք քարսիթի խնդիր, այն պարտադիր է բոլորի համար, բայց հիմնականում հատկապես այն մեքենաներում, որոնք ամեն օր օգտագործվում են կենցաղում, քարսիթ չունեն: Ունենք նաև անտրամաբանական կարգավորումների խնդիր, օրինակ՝ ամրագոտու պարտադիր կրումը Երևանի պայմաններում, երբ խցանումներ են ու դանդաղ երթևեկություն»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

Ընդգծում է՝ բոլոր խնդիրները թաքնված են կառավարման որակի մեջ: «Եթե այդ որակը դրական եղավ, այն դրական կդարձնի կոնկրետ երևույթի արտացոլումը, օրինակ՝ կունենանք ավելի որակյալ ճանապարհ, տրամաբանական կարգավորումներ: Մեկնաբանում են, որ հայերը չեն սիրում օրենքին հետևել, համաձայն չեմ: Ուղղակի հային օրենքը չպետք է պարտադրես, այլ նա ներքուստ պետք է վստահ լինի, որ դա իրեն պետք է և այդ կարգավորմանը կհետևի: Օրինակ՝ Երևանում միջին արագությունը 30-40 կմ/ժ է, այն էլ այս շոգին ստիպում են մարդկանց ամրագոտի կապել, սա տրամաբանակա՞ն կարգավորում է: Դժվա՞ր է այնպես անել, որ այն տեղերում, որտեղ արագությունը X-ից բարձր է, պարտադիր լինի ամրագոտիով մեքենա վարելը: Մեկ այլ խնդիր է ԱՊՊԱ-ի ոլորտը: Որպես գաղափար այն լավն է, բայց կիրառման մեջ կարգավորումները թերի են արվել՝ հօգուտ ապահովագրական խոշոր ընկերությունների և ի վնաս վարորդների: Մասնավորաբար, պրոբլեմները հանգում են բոնուսմալուս համակարգի անարդար կարգավորմանը, առանձին խնդիր է վնասի գնահատումը և այլն»,-հավելում է իրավաբանը:

Հակոբյանն ասում է՝ իր խոսքում պարեկներին ուղղված դրական կարծիք հնչեց, սակայն համամիտ չէ այն տեսակետի հետ, որ հեղափոխական փոփոխություն եղավ նրանց հայտնվելով: «Հսկայական ծախս արվեց՝ համազգեստ, մեքենաներ, բարձր աշխատավարձ: Իմ համեստ կարծիքով, սակայն, դրա օգտակար գործողության գործակիցը բավականին ցածր է»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Իրավաբանի կարծիքով, 2018 թ.-ին հասարակության լայն շերտերի աջակցությամբ իշխանության եկած մարդիկ կորցրել են կապը հասարակության հետ: «Երբ ինչ-որ ոլորտում ռեֆորմ են անում, չեն լսում այդ ոլորտի հասարակական թևի ներկայացուցիչներին: Ես այս ոլորտի իրավաբան եմ, հսկայական պրակտիկա ունեմ, երբ ոստիկանությունը ռեֆորմ է անում, ինչո՞ւ բաց քննարկումների չի կանչում այդ ոլորտի մասնագետներին, փաստաբաններին: Նման քննարկումներ և հանդիպումներ չեն կազմակերպվում: Մեր իշխանություններն աստիճանաբար վերածվեցին փակ ռեժիմի»,-եզրափակում է Մհեր Հակոբյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Դավիթ Առուշանյանը նշանակվեց Շիրակի մարզպետ Դիմել եմ ՀՀ Գլխավոր դատախազին․ Տարոն Չախոյանը պետք է պատասխանատվության ենթարկվի՝ սուտ մատնության համար․ Թ․ Թովմասյան Հայ քահանան պատմել է Սիրիայում իրավիճակի մասին Թշնամու գազանային դեմքն ու Հայաստանի իշխանությունների լռությունը. «Փաստ»2024 թվականի ձմեռային զորակոչի շրջանակում ՀՀ ԶՈՒ մարզական վաշտի համալրման կարգը Ucom-ի աջակցությամբ վայրի բնության մշտադիտարկում է անցկացվում Արարատի մարզում «Դրական որևէ ակնկալիք չկա, տնտեսական լուրջ դժվարությունների տարի է լինելու». «Փաստ»Հայաստանի գործող վարչախումբն ունի թուրքամետ կողմնորոշում և աշխատում է տարածաշրջանում թուրքական շահերն առաջ մղելու ուղղությամբ. ՀայաՔվեԶՊՄԿ-ում աշխատանքային բոլոր որոշումները կայացնում է ընկերության ղեկավարությունը. Ընկերության Խոսնակ Վախի աչքերը մեծ են, մանավանդ, երբ միակ «գաղափարը» մուրճն է. «Փաստ»Թույլ ձյուն, օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա. ինչ է ասում Գագիկ Սուրենյանը Իրականում ո՞վ և ի՞նչն է պետության չգոյության մասին. «Փաստ»Ռուբլին էժանացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր ԿԳՄՍ նախարարությունը կաջակցի մասնավոր թատրոնների և թատերախմբերի գործունեությունը. «Փաստ»Նոր պաշտոն՝ ո՞ր «արժանիքների» համար. «Փաստ»Պանթուրքիզմն ու նեոօսմանականությունը՝ սպառնալիք ՀՀ անվտանգությանը. «Փաստ»Հաջորդը ո՞ւմ մուտքը Հայաստան կարգելվի. «Փաստ»Ուշագրավ իրադարձություն Երևանում. ի՞նչ է սպասվում Հայաստանի զբոսաշրջության ոլորտին. «Փաստ»Շուկաներում դժգոհ են, խանութներում՝ գոհ. ինչ արժեն մրգերը վաճառակետերում. հարցում. տեսանյութ Մեկ օրում գրանցվել է 13 ՃՏՊ․ 12 մարդ զոհվել է Պետք է մեր բուհական համակարգը դիտարկենք աշխարհի բուհական քարտեզում. վարչապետն ու տիկինն այցելել են Շիրակի մարզ Եթե ՀՀ իշխանությունը Վրաստանինի պես լիներ, այսօր մենք Թաթարստան էինք լինելու. Սարգսյան. տեսանյութ Հունվարի 1-ից նոր դրույքաչափեր կսահմանվեն Պարոն Մարությանը տրանսպորտի թեմաներով նախկինում ասել է 180 աստիճան հակառակը, այսօր նոր խաղ է խաղում. Ավինյան Փարիզն աշխատում է Թուրքիայի և Սիրիայի քրդերի միջև համաձայնություն գտնելու ուղղությամբ. Ֆրանսիայի արտգործնախարար Մբապեն Վինիսիուսի փոխանցումից հետո գրավել է Պաչուկայի դարպասը Երբ «երեսը լվալու» փոխարեն՝ լղոզում են կեղտը. Արմեն Աշոտյան Գորիսում սաստիկ քամի է (լուսանկարներ) Կերչի նեղուցում մազութի արտահոսքից դելֆին է սատկել Ի՞նչ եղանակ է սպասվում առաջիկա օրերին Արտակարգ դեպք․ ավտոմեքենայում պայթյուն է տեղի ունեցել․ կա վիրավոր Երևանի և մարզերի հարյուրավոր հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն «Վեոլիա Ջուր»-ը տեղեկացնում է՝ ջրամատակարարումը կիրականացվի ժամանակացույցի խախտումներով ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ. Լարսը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար Հայտնի է սպանված տղամարդու ինքնությունըԿրկին վթար՝ Երևանում հայտնի առեղծվածային այս վայրում. բախվել են նախարարությանը պատկանող ավտոբուսն ու թիվ 65 երթուղին սպասարկող ավտոբուսը. Արշակ ՍարգսյանԱլեն Սիմոնյանը լուսանկարներ է հապարակել Հնդկաստան այցից (ֆոտո) «Նորաձևությունը որոշակի ժամանակ հետո կարող է արդիական չլինել». կրթության ոլորտի փորձագետը՝ Աննա Հակոբյանի արշավի մասին Քարի լիճ տանող ճանապարհին ավտոմեքենաներն արգելափակվել են ձյան շերտում «Հրաշքը մոտ է». Վահագ Ռաշն ու Ալինա Կիրակոսյանը ամանորյա նոր երգ են ներկայացրել Նոր Հաճնում շենքի բակում հայտնաբերվել է 25-ամյա տղամարդու մարմին «Մենք քայլեր ենք ձեռնարկում». ԱՄՆ պետդեպի խոսնակը՝ Ռուբեն Վարդանյանի եւ մյուս հայ գերիների մասին Նիկոլ Փաշինյանը կնոջ հետ աշխատանքային այցով Շիրակի մարզում էրՓակ է Արագածոտնի մարզում «Ամբերդ» բարձր լեռնային օդերևութաբանական կայանից Քարի լիճ տանող ավտոճանապարհը Զինկոմիսարիատը այրելու համար տղամարդը ձերբակալվել է․ ՌԴ Կարմրավան գյուղի ավտոճանապարհին ավտոմեքենան դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի հատվածից և արգելափակվել փոսի մեջ Դուբայում կկառուցեն վերերկրյա օդափոխվող հետիոտն անցում շուրջ տարին զբոսանքները խրախուսելու համար Էթիկան առողջապահության ոլորտում․դիլեմաներ և լուծումներ Վահե Զիրոյանը վնասվածք է ստացել. մանրամասներ Ինչու՞ մի քանի հազար տարվա պատմություն ունեցող ժողովուրդը 105 տարեկան բուհ չունի. Փաշինյան