Սեյրան Օհանյանին «չհավատացին». հանկարծահաս սկզբունքայնության... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ազգային ժողովի ոչ ժողովրդական օրակարգը ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Ժողովրդի թեկնածուն և ժողովուրդը կհակադրվե՞ն. Փաշինյանը խախտե... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Մի բուռ «տիրոջ զգացում» ունենալու դեպքում շատ հարցեր ավելի ա... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Վեց ամիս հետո կարելի էր բավականին գումար հետ բերել պետբյուջե... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 16.Հունվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Գազի գինը չի փոխվի, բայց ներդրումների ծավալը կնվազի. ռուսաստանյան մամուլ Photo. Մարդասպանության համար Ռուսաստանում հետախուզվողը ՔՊ-ական պատգամավորի թիկնապա՞հ «Աքլորակռիվ». արքաների սիրած զբաղմունքը Հրազդանում կարգելվի կարճ շրջազգեստ կրելը Մահացել է Ռաֆայել Ջրբաշյանը Սեյրան Օհանյանին «չհավատացին». հանկարծահաս սկզբունքայնության հաղթարշավ Վարչապետն իր երեկվա լայվում թյուրքական բառ է օգտագործել Անցկացվում են հրամանատարական հավաքներ (լուսանկարներ) «Գյումրիում շատ կարևոր է յուրաքանչյուր 10–20–30 աշխատատեղը». «Անուշարանի» տնօրենը պարզաբանում է Ազգային ժողովի ոչ ժողովրդական օրակարգը Սեյրան Սարոյանը լավ քեֆ է արել իր «տուշոնկա գողացող» ընկերոջ հետ Պատգամավորները քվեարկելու ձևը չգիտեն, անվտանգության աշխատակիցներն էլ նրանց չեն թողնում ներս մտնել Դրամական ի՞նչ միջոցներ է հայտարարագրել Արմավիրի մարզպետը Ժողովրդի թեկնածուն և ժողովուրդը կհակադրվե՞ն. Փաշինյանը խախտեց լռությունը Արարատի մարզի Մրգավետ գյուղում հայտնաբերվել է քաղաքացու դի Մի բուռ «տիրոջ զգացում» ունենալու դեպքում շատ հարցեր ավելի արագ կկարգավորվեն Վեց ամիս հետո կարելի էր բավականին գումար հետ բերել պետբյուջե և խուսափել նոր հարկատեսակ մտցնելուց «Աղքատ հասարակություններում մարդիկ ավելի շատ հակված են տեսնել բացասականը, քան դրականը» Ո՞վ կլինի ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նախագահը Շախմատի Հայաստանի տղամարդկանց առաջնության օրվա արդյունքները

Ինչո՞ւ են դժգոհում ապահովագրական ընկերությունները և արդյո՞ք վնասաբերության ցուցանիշներն անհանգստացնող են

Past.am

Վերջին շրջանում ապահովագրական ընկերություններից ստացվող բողոքները շատացել են: Հիմնական խնդիրը ընկերությունների շահութաբերության նվազմանն է վերաբերում: Ապահովագրական ընկերությունները պնդում են, որ վթարների թվի ավելացմանը զուգահեռ նվազել են իրենց եկամուտները, ինչը թույլ չի տալիս, որ առավել արդյունավետ ծառայություն իրականացնեն:

Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը Past.am-ի հետ զրույցում նշեց, որ ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումից հետո որևէ ապահովագրական ընկերություն դեռևս չի փակվել: Սա խոսում է այն մասին, որ, այնուամենայնիվ, ոլորտը շարունակում է շահութաբեր համարվել:  Ինչ վերաբերում է վերջին երկու տարիների վնասաբերության աճին, ապա, իսկապես, այդ ցուցանիշներն աճել են, սակայն դեռևս գտնվում են կանխատեսելիության միջավայրում:

«Վնասաբերությունը մոտ 73 % է, որը մասամբ պայմանավորված է հատուցումների որակի բարելավմամբ, որոշ մասով էլ պայմանավորված է նաև դեպքերի քանակի, անկարգապահության աճով, ինչը, կարծում եմ, առաջիկա ամիսների ընթացքում կկարգավորվի: Պետք է նշեմ, որ ներկայիս վնասաբերությունը գտնվում է կանխատեսելի միջակայքում  և չի գերազանցում 75 %-ի շեմը»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Բյուրոյի գործադիր տնօրենը նշեց նաև, որ վնասաբերության 75% շեմն ի սկզբանե նախատեսված է եղել, որպես հատուցումների ենթակա չափ: Այսինքն, հատուցումների մակարդակն առայժմ գնտվում է այն միջակայքում, որը համակարգի ներդրման ժամանակ կանխատեսվել էր: Ինչ վերաբերում է երթևեկությանը մասնակցող անպարտաճանաչ վարորդների թվաքանակի աճին, ապա սա ևս լուրջ խնդիր է, որն էլ իր հերթին է իրավիճակը բարդացնում: Իսկ ապահովագրական ընկերությունների կողմից հնչեցվող բողոքները պայմանավորված են նախորդ ժամանակահատվածի հետ համեմատության ցուցանիշներով:

«Ընկերությունները ցուցանիշները համեմատում են 2014, 15, 16 թվականների հետ: Այս առումով վնասաբերության ցուցանիշն աճել է, բայց, միևնույն է, գտնվում է ներկայիս սակագնի համար նախատեսված վնասաբերության շրջանակներում, ինչը նորմալ է»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Ի դեպ, անցյալ տարվանից քննարկումներ են սկսվել ծառայությունների գների վերանայման մասով: Սակայն, խոսքը ոչ թե սակագները բարձրացնելուն կամ իջեցնելուն է վերաբերում, այլ ազատականացմանը: Եվ եթե ներկայում բյուրոն է սահմանում սակագները, ապա հետագայում որոշակի մեթոդաբանություն կիրառելով՝ կսահմանի միայն ծառայությունների համար վճարվելիք գումարի վերին և ստորին շեմերը:

«Գների ազատականացման ժամանակ բյուրոն կսահմանի վերին և ստորին շեմերը՝ սպառողների և տնտեսվարողների տեսանկյունից ելնելով: Իսկ այդ շրջանակներում ընկերությունները ինքնուրույն կսահմանեն իրենց ծառայությունների գումարը»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Սպառողների համար նույնպես ընկերությունների միջև ընտրություն կատարելը հեշտացել է, քանի որ ապահովագրական ծառայությունների որակի մասին սեփական ուսումնասիրություն իրականացնելու և սեփական պահանջներին համապատասխան ընտրություն կատարելու համար նրանք կարող են ապահովագրական հատուցումների ընդհանուր և առանձնացված ցուցանիշների վերլուծությունից օգտվել:

«Վերջին երկու տարիների ընթացքում ապահովագրական հատուցումների ընդհանուր քանակի 30-40 % աճ է արձանագրվել, ինչը նշանակում է, որ հատուցումների որակն էապես բարելավվել է: Երկրորդ, մենք ներդրել ենք ուղիղ հատուցումների համակարգ, ինչը նշանակում է, որ յուրաքանչյուր հաճախորդ գործ ունի իր ապահովագրական ընկերության հետ: Եվ, համապատասխանաբար, այդ մրցակցության պայմաններում հաճախորդներն ինքնուրույն են որոշում, թե որ ընկերության կողմից մատուցվող ծառայության որակն է իրենց համար ավելի նախընտրելի»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:  

Արմինե Գրիգորյան

website by Sargssyan