Yerevan, 22.November.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Իմա­նա­լով, որ խնդիր կա,ին­չո՞ւ են իշ­խա­նու­թյուն­նե­րը բարձ­րաց­նում բնա­պահ­պա­նա­կան հար­կի դրույ­քա­չա­փը

INTERVIEW

Հարկատուների կարծիքով, Հարկային նոր օրենսգրքում կա մի հարկատեսակ, որը հարկավոր է ոչ միայն վերանայել, այլև մոտեցումները փոխել: Խոսքը մեքենաների բնապահպանական հարկի մասին է:

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը «Փաստի» հետ զրույցում նշեց, որ ընդհանրապես մեքենայի բնապահպանական հարկը ոչ թե պետք է ձիաուժով հաշվարկել, այլ յուրաքանչյուր մեքենա պետք է իրական տեխզննում անցնի, ֆիքսվի մեքենաների արտանետած գազերի քանակությունն ու ըստ այդմ էլ որոշվի, թե տվ յալ տրանսպորտային միջոցն արդյո՞ք վնաս չի հասցնում շրջակա միջավայրին, շահագործման ենթակա՞ է, թե՞ ոչ: Պիտանելիության հարցը լուծելուց հետո նոր միայն պետք է որոշվի, թե որքան բնապահպանական հարկ պետք է վճարել տվյալ մեքենայի համար: 

«Եթե մեքենայի արտանետած գազերը թունավորում են շրջակա միջավայրն այն աստիճան, որ այն շնչելով՝ կարող է մարդը նույնիսկ մահանալ, ապա այդ պայմաններում, ինչպե՞ս կարելի է ասել՝ ոչինչ, թույլ տանք, թող մեքենան շահագործվի, միայն թե հարկ վճարի: Սա սխալ մոտեցում է: Ներկայում մեքենայի ձիաուժով է բնապահպանական հարկը հաշվարկվում, բայց ստացվում է, որ եթե տվյալ մեքենայի շահագործման պատճառով էկոլոգիայի հերն անիծվում է, դա ոչ մեկին չի հետաքրքրում»,- ասաց Տ. Քեյանը:

Ինչ վերաբերում է բնապահպանական հարկից գոյացած գումարներին, ապա դրանք գանձվում են, որպեսզի օդի աղտոտման դեմ ուղղված բնապահպանական ծրագրեր իրականացվեն: Բայց հիմա ստացվում է, որ մի կողմից օրենքով թույլատրվում է օդն աղտոտել, մյուս կողմից որևէ հստակ հաշվարկ չկա, թե մեքենաների բնապահպանական հարկից գոյացած գումարների ո՞ր մասն է ծախսվում օդի աղտոտվածության դեմ պայքարելու համար:

«Իրականում մեծ ձիաուժ ունեցող շարժիչով մեքենաների շահագործման ժամանակ վնասակար նյութերի արտանետումն ավելի քիչ է, քանի որ նման մեքենաների շարժիչները վառելիքի այրումն ավելի լավ են իրականացնում: Հետևաբար, բարձր ձիաուժ ունեցող մեքենաներն ավելի քիչ են աղտոտում միջավայրը: Բացի այդ, մեքենաների տարիքից, վառելիքի որակից կախված՝ տաբեր մեքենաներ տարբեր չափով են օդն աղտոտում: Զարգացած երկրներում դա է ստուգվում և, եթե արտանետումները թույլատրելի սահմաններից ավելի շատ են լինում, այդ մեքենան շահագործելու թույլտվություն չի տրվում, և դրանով են պայքարում օդի աղտոտվածության դեմ»,- ասաց Տ. Քեյանը:

Այս աբսուրդային իրավիճակից դուրս գալու համար կազմակերպության ղեկավարն առաջարկում է գնալ զարգացած երկրների ճանապարհով: Եվ այն, որ ներկա դրությամբ մեքենաները փաստացի տեխնիկական զննում չեն անցնում, որևէ մեկը մեղավոր չէ: Կա օրենք, որ մեքենաները պետք է տարեկան մեկ անգամ տեխզննում անցնեն, դրա համար մարդիկ վճարում են, ուստի հարկավոր է նախ այդ դաշտը կանոնակարգել, ոչ թե սահմանափակվել միայն անհասկանալի տրամաբանությամբ հարկեր գանձելով:

«Եթե այդ կառույցները չեն աշխատում, ո՞վ է մեղավոր: Եթե մենք գույքահարկ ենք մուծում, բայց ճանապարհները չեն կառուցում, ո՞վ է մեղավոր: Երբ ամիսներ առաջ մենք այս նույն հարցը բարձրացրեցինք, 50 %-ով կրճատեցին հարկը, բայց խնդիրը ոչ թե այն կրճատելն էր, այլ այդ հարցն ամբողջությամբ քննարկելը: Հուլիսից մինչ օրս սպասում ենք, բայց մինչ օրս մեզ որևէ մեկը չի հրավիրել քննարկման: Եվ վերջապես, եթե, փաստորեն, օդն աղտոտել թույլատրվում է, ապա ինչո՞ւ են ծառ կտրելու համար մարդկանց տուգանում: Բացի այդ, պետք է ցանկացած հարկատեսակից գոյացած գումարներն ուղղվեն տվյալ ոլորտի խնդիրների լուծմանը: Մինչդեռ ներկայում հեշտացված համակարգով քաղաքացիներից վճարներ են հավաքագրում, բայց այդպես էլ պարզ չի դառնում, թե տվյալ հարկատեսակից գոյացած գումարներն ինչի՞ վրա են ծախսվում: Ինչ վերաբերում է այն հարցին, որ ավտոմեքենաները փաստացի տեխզննում չեն անցնում, և տարիներ են հարկավոր այդ համակարգը ձևավորելու համար, ապա այդ դեպքում բոլոր հարկերը պետք է շարունակել նախկին դրույքաչափերով հարկել այնքան ժամանակ, մինչև այդ համակարգը ձևավորվի և սկսի նորմալ գործել: Եվ զավեշտալին այն է, որ իշխանությունները, իմանալով, որ այդ խնդիրը կա, բարձրացնում են բնապահպանական հարկի դրույքաչափը: Օրինակ՝ ես ինչո՞ւ պետք է իմ մեքենայի համար 750 դրամի փոխարեն 5000 դրամ վճարեմ: Մարդիկ կան, որոնք մինչև 40 հազար դրամ բնապահպանական հարկ են վճարում: Ոլորտի բացերը կանոնակարգելով զբաղվելու փոխարեն, միայն հարկերը բարձրացնելով են զբաղված, ինչը կոպիտ սխալ է, որը հարկավոր է շուտափույթ վերանայել»,- ասաց Տ. Քեյանը: 

ԱՐՄԻՆԵ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

IDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International TransfersIDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of GiftsGeneral Director of Ucom Delivers a Lecture at Leadership School Idram Junior and Koreez Summarize the Results of the Junius Financial Education Competition