Yerevan, 25.November.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Վարորդի ընկեր»-ը դիմել է վարչապետին՝ տույժ-տուգանքների համար համաներում կիրառելու խնդրով

INTERVIEW

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ն դիմել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին՝ առաջարկելով վարչական իրավախախտումներին վերաբերող տույժերի և տուգանքների համաներում, ավելի ստույգ՝ «կարմիր գծերի» և Ճանապարհային ոստիկանության տեսանկարահանող սարքավորումներով հայտնաբերված խախտումներին, ինչպես նաև՝ դրանց առնչվող ԴԱՀԿ որոշումներին:

ՀԿ-ի անդամները կարծում են, որ պետք է վերանայել և ընդլայնել մի շարք իրավախախտումների նվազ նշանակություն համարվելու ցանկը, այն է՝ կանգ գծի պահանջ, ոչ զուգահեռ կայանում, գիշերային ժամերին արգելված վայրերում կայանում և նմանատիպ մի շարք այլ իրավախախտումներ, որոնք երթևեկությանն առհասարակ խոչընդոտ չեն հանդիսանում:

Ի դեպ, առաջարկությունների նախնական փաթեթը արդեն իսկ պատրաստ է։

Past.am-ի հետ զրույցում «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը նշեց, որ այս խնդրով մտահոգված է շուրջ 400 հազար վարորդ, իսկ խախտումները արձանագրվել են ապօրինություններով: Ասում է՝ երբ ներդրվում էին «կարմիր գծերը», հոլովվում էր այն արտահայտությունը, թե ավտոմեքենաների նկատմամբ պատասխանատվություն կլինի, սակայն որևէ փաստաթղթում դա արձանագրված չէ: Չեղավ նաև գույքի պահպանություն:

Երբ խախտումից խուսափելու տարբերակ չկա

Ղահրամանյանի խոսքով, մի շարք վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ տուգանքները կայացվել են օրենսգրքի սխալ կիրառմամբ, ինչպես նաև չեն բավարարվել այդ խախտումներից զերծ մնալու նվազագույն պայմանները: Ասում է՝ վարորդները ճարահատյալ են խախտում կատարել կամ կահավորանքն ու շրջակա միջավայրը՝ նշանները, գծանշումները, ասֆալտն ու փոսերը խանգարել են վարորդին խախտումներից զերծ մնալ:

«Իրենք ամեն ինչ արել են, որպեսզի վարորդը խախտում անի: Սրանից ելնելով՝ ասում ենք, որ պետք է կիրառվի համաներում, քանի որ խախտումների մեծ մասը ելնում է անբարենպաստ ֆիզիկական միջավայրից և իրավիճակից՝ ծառերը փակում են լուսացույցերը, նշանները, արևի լույսը լուսացույցի գույներին է խանգարում, իսկ գծանշումները թարմացված չեն: Ունենք գծանշումներ, որ մի քանի տարվա են: Նշանների մեծագույն սով կա ամբողջ Հայաստանում»,- նշեց նա:

Ի՞նչ անել «կարմիր գծերի» հետ

Պատասխանելով մեր այն հարցին, թե իրենց առաջարկից չի՞ հետևում նաև այն, որ «կարմիր գծերն» առհասարակ չպետք է լինեն, Ղահրամանյանը պատասխանեց, որ պետք է որոշակի փոփոխություններ կատարել: Պետք է լինի պատասխանատվություն: Օրինակ՝ եթե ինչ-որ մեկի մեքենային կայանած ժամանակ մեկ այլ մեքենա խփում է ու գնում, ավտոկայանատեղին սպասարկող ընկերությունը պետք է վճարի տույժը: Իսկ հետաքննությունից հետո վնասը պատճառողից իր գումարները հետ վերցնի:

Ղահրամանյանը համոզված է՝ մեքենան կայանող վարորդը պետք է վստահ լինի, որ իր մեքենան պարզապես փողոցում կայանված չի: Սպասարկողը ինչ-որ պարտավորվածություններ պետք է ունենա այդ մեքենայի նկատմամբ: Իսկ առայժմ պարզապես կարմիր գիծ գծելն ու ոչինչ չանելը պարտավորություն չէ:

Չհամաներվողները քիչ են

Մեր այն դիտարկմանն էլ, թե համաներում լինելու դեպքում ինչպես է կատարվելու տարբերակումը, ինչպես են հասկանալու՝ ում կարելի է ներել, ում՝ ոչ, պատասխանեց, որ համաներում չպահանջող դեպքերը շատ փոքր տոկոս են կազմում: Նշեց, որ խախտումներից միայն արագության գերազանցումն է, որի համար անբարենպաստ պայմաններ չկան: Բայց արագաչափերը հիմնականում կանխարգելող դեր են փորձում կատարել: Ավելին՝ փորձը ցույց տվեց, որ այս միտքն արդեն հօդս է ցնդել, քանի որ և՛ վթարները չքչացան, և՛ մահացությունները: Սկզբում գուցե կանխարգելում էին, բայց ներկայում՝ ոչ:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունից ելնելով՝ իրենք որևէ դրական գործ չեն կատարում: Եթե որևէ բան չի կանխարգելում, ուրեմն իր նշանակությունն ադրեն կորցրել է: Իսկ քանի որ կորցրել է, պետք է համաներվի: Հետագայի համար պետք է ստեղծվեն ամուր հիմքեր, ապահովվեն բարենպաստ պայմաններ՝ ասֆալտ, լույսեր, գիշերային լուսավորություն, գծանշումներ, լուսացույցեր: Այդ ամենը թող ապահովեն, հետո նոր տուգանեն»,-նշեց զրուցակիցս: Ղահրամանյանը անդրադարձավ ոլորտի գլխավոր բացերից մեկին ևս՝ վարորդական վկայականների վաճառքին՝ հույս հայտնելով, որ Ոստիկանությունում կատարվող փոփոխությունների արդյունքում վարորդական վկայականներ այլևս չեն վաճառվի:

Ինչու «կարմիր գծերը» Հայաստանում չաշխատեցին

Ղահրամանյանը ընդգծեց, որ «կարմիր գծերը» բերում էին նրա համար, որ մթնոլորտը քիչ աղտոտվեր, հիմնականում կենտրոնի օդը մաքուր պահվեր: Բայց Հայաստանում, բացի գումար ստանալուց, այն որևէ այլ նպատակ չէր հետապնդում:

«Փողոցում ինչպես կար՝ կայանում են, պարզապես գումար են ուզում: Այն ժամանակ վճարում էին ավտոկայանատեղու աշխատակցին, «կարմիր գծերի» ներդրումից հետո սկզբում գնում էր մասնավոր, հիմա՝ համայնքային բյուջե: Որպես այլընտրանք՝ զարգացած շատ երկրներում կայանման համար կա որոշակի գումար՝ կախված տարածքից: Կենտրոնում ավելի թանկ է, ծայրամասերում՝ էժան, կամ շաբաթ-կիրակի ու երեկոյան 10-ից հետո անվճար»,- հավելեց նա:

ՔՐԻՍՏԻՆԱ ՏԵՐ-ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆ

Unibank to Issue Subordinated Bonds for the First Time in Armenia How Not to Go Bankrupt on Black Friday: 5 Smart Shopping TipsIDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International TransfersIDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of Gifts