Yerevan, 12.October.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Տաքսիների սպասարման որակը կփոխվի՞ արդյոք

BLOG

Մարինա Ներսեսյանը Ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է.

Այսօր, բավականին հաճախ են հանդիպում քաղաքացիներ, ովքեր դժգոհում են տաքսի ծառայությունների սպասարկման որակից: Դժգոհությունները հիմնականում պայմանավորված են պատվերների ուշացումով, մեքենաների կեղտոտ լինելով, անսարքություններով և այլն:

Միևնույն ժամանակ նկատենք, որ տաքսիստներն էլ, իրենց հերթին ունենում են որոշակի դժգոհություններ կապված օրենսդրական փոփոխությունների, նոր որոշումների հետ: 
Տաքսիստների շահերը պաշտպանելու նպատակով ձևավորված հասարակական կազմակերպությունները հաճախ են միջամտում նմանատիպ հարցերին և փորձում բարձրաձայնել վարորդների խնդիրները:

Այսօր նույնպես, Հայաստանի տաքսի ծառայությունների միության նախագահ Վահագն Սահակյանը լրագրողների հետ զրույցում խոսել է տաքսի ծառայություններին առնչվող խնդիրների մասին: Նրա պնդմամբ, ճանապարհային տուգանքների վճարման վերաբերյալ պահանջները սկսել են գալ տաքսի ծառայությունների անունով, այլ ոչ՝ վարորդների։

Սահակյանը կոչ է արել տաքսի ծառայություններին չվճարել տուգանքները։

Հայաստանում ինչքան մեծ է տաքսի ծառայություններից օգտվողների թիվը, այդքան էլ՝ տաքսիստների շահերի պաշտպանությամբ հանդես եկող ՀԿ-ների քանակը: Եվ այն հանգամանքը, որ դժգոհությունները սպասարկման որակից չափազանց շատ են, առաջ է գալիս այլ նրբություններ:


Տաքիսիտների շահերի պաշտպանությամբ հանդես եկող ՀԿ-ները երբեք չեն խոսում այն մասին, թե ինչպես են սպասարկում իրենց պաշտպանության տակ գտնվող տաքսիստները մեր քաղաքացիներին: Արդեն երկու տարի է, ինչ տաքսիստները դժգոհելով օրենքի փոփոխություններից պահանջում և ստանում են որոշակի արտոնություններ, սակայն իրենց համար առաջնայինը սեփական «տեղը չոր պահելն է»: Իրենց համար միայն իրենց գրպանն է կարևոր, բայց ոչ երբեք քաղաքացուն նորմալ ծառայություն մատուցելը: Ի՞նչ է ստացվում, իր խնդրի մասին բարձրաձայնող տաքսիստը ստանում է իրեն հուզող հարցերին լուծումներ, իսկ նրանց ծառայություններն այդպես էլ շարունակում են չգոհացնել սպառողներին


Ինչ վերաբերվում է տասքսիտների շահերը պաշտպանող հասարակական կազմակերպություններին, ապա նրանք անհնազանդության կոչեր անելու փոխարեն, լավ կլինի աշխատեն տաքսիների սպասարկման որակի բարձրացման վրա: Գլոբալ առումով, սպասարկման որակի բարձրաձումը բխում է նաև տաքսիստների շահերից:
Իհարկե հանդիպում են նաև տաքսի ծառայություններ, որոնք ոչ մի կերպ չեն առնչվում վերը նշված խնդիրների հետ:

The October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of GiftsGeneral Director of Ucom Delivers a Lecture at Leadership School Idram Junior and Koreez Summarize the Results of the Junius Financial Education CompetitionExperience comfortable traveling with IDBank premium cardsUcom has published the 2023 financial audit report UBPay has joined IAMTN Payments NetworkThe Armenian Conference Interpreters Association Celebrates the International Translation Day Old Yerevan: IDBank’s New Branch in an Exclusive FormatAraratBank and SIA: Ongoing Partnership for Social EntrepreneurshipUcom and SunChild NGO have installed a following solar power plant in Chakaten settlementUcom and Impact Hub Yerevan Launch the Ucom Fellowship Incubation ProgramArmenia hosts the most prestigious International CMC Conference and the "Constantinus" Award Ceremony Nokia and Team Telecom Armenia bring 25G PON commercial services to customers across Armenia The Power of One Dram to "Moonk" technoschool Ucom and SunChild NGO Bring Renewable Energy to Syunik's Borderline Regions Incredibly long: Rocket Line 0% now for 12 months Junius: A Financial Literacy Game in the Idram Junior App Around 100,000 households are making use of Team's Internet; 2nd quarter indicators New IDBank Branch in the City of HrazdanUcom Successfully Concludes uGeneration Summer Internship Program IDBank and Idram at the "Horizon" Camp: The Power of One Dram Converse Bank has joined the UN Global Compact Initiative Ucom Launches Special Promotion for Students Ahead of Academic Year IDBank, Idram and Impact Hub Launch the SIA Armenia Incubation Program Ucom General Director Ralph Yirikian Becomes First Guest Speaker at "Skills Lab" AMD 4 165 643 to SIA Armenia program: Aren Mehrabyan Foundation is the august beneficiary of The Power of One Dram Ucom, in Cooperation with SunChild NGO, Installs Solar Panels in Tsaghkavan AraratBank once again completes the bond placement ahead of scheduleEIB Global signs first direct loan agreement with an Armenian commercial bank Ucom Launches New Phase of Network Modernization in Armenia’s Regions Free statements and references from IDBankUcom and Sunchild Launch New Phase of Joint Environmental Project Ameriabank Receives 3 Awards for Excellence by Euromoney: the Best Bank, the Best Digital Bank, and the Best Bank for SMEs in Armenia for 2024 Unibank and Visa are gifting a trip to Tunisia for two How to cut costs? 5 tips from IDBank and Idram The Renovated Ucom Sales and Service Center Opened at Komitas 60 Choosing the seats: new feature in Idram&IDBank app"Past" (Fact in Armenian) Armenians bought real estate in Dubai worth about $60 million in two days Ucom and Impact Hub Yerevan jointly announces the launch of the Ucom Fellowship Incubation Program EBRD and Ameriabank to support Armenian businesses through stable trade finance fundingIDBank continues the "By Your Side" ProgramUnibank placed bonds ahead of schedule