Yerevan, 05.May.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Ինչպե՞ս թեյը հայտնվեց փաթեթիկների մեջ, և արդյո՞ք այդպիսի թեյն իրոք անորակ է

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Մոտ 100 տարի առաջ է սկսվել թեյի փաթեթիկի պատմությունը: Սկզբում թեյը փաթեթավորվում էր թիթեղյա տուփերում (ներկայումս էլ դեռևս կարելի է խանութների դարակաշարերին տեսնել նման փաթեթավորմամբ թեյեր): Թիթեղյա տուփերը պաշտպանել են թեյը արևի լույսից, խոնավությունից և օդի հետ շփումից, որոնք կարող են վնասել այն: Սակայն նյույորքցի գործարար Թոմաս Սալլիվանը 1904 թվականին որոշել է փոխել թեյի փաթեթավորումը և սկսել է իր ապրանքը փաթեթավորել մետաքսյա տոպրակների մեջ: Իսկ հաճախորդները, շփոթվելով նման փաթեթավորման տեսքից, երբեմն առանց փաթեթը բացելու սկսել են այն գցել թեյի գավաթի մեջ ... 

Եվ, ի զարմանս նրանց, ստացվել է բավականին հաճելի թեյ: Դրանից 15 տարի անց սկսվել է թեյի փաթեթիկների գործարանային արտադրությունը և խանութներում դրանց վաճառքը: Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ նման թեյը հազվագյուտ ըմպելիք է համարվել Միացյալ Թագավորությունում, իսկ դրանից հետո արդեն նոր փաթեթիկներով թեյերի ներկրումը մեծ հաջողություն է ունեցել։ 

Այդ փաթեթիկները ներկայացվել են «Լիփթոն» ընկերության կողմից։ Սակայն այդքանով թեյի փաթեթիկների պատմությունը չի ավարտվել, անգամ կարելի է ասել՝ այն նոր է սկսվել: Փաթեթիկների նյութն ու ձևը ինքնին շատ անգամներ են փոփոխվել: Ժամանակի ընթացքում թանկարժեք մետաքսը փոխարինվել է թանզիֆով, ինչը, սակայն, թեյին տվել է թեթևակի տհաճ համ: Այդ իսկ պատճառով շարունակվել են փաթեթիկների համար նոր նյութեր գտնելու աշխատանքները, և վերջապես այն գտնվել է: Նոր նյութը, որը հատուկ թուղթ է, հորինել է ամերիկացի ինժեներ Ֆեյ Օսբորնը, որն աշխատել է թղթի գործարանում:

 Ի սկզբանե այդ թղթի հիմքում ընկած է եղել մանիլական կանեփը, այնուհետև սկսել է օգտագործվել վիսկոզան, որը հիանալիորեն ջրաթափանց է և միևնույն ժամանակ թրջվելիս չի կորցնում իր ամրությունը: Փոխվել են նաև փաթեթիկներ արտադրելու ձևերը. քանի որ նախկինում դրանք կտորից էին, ուղղակի կարվում էին, իսկ հիմա, երբ նրանք հատուկ բարակ թղթից են, կիրառվում է տաք մամլումը: Միևնույն ժամանակ, թեյի փաթեթիկներում համը դարձել է ավելի ընդգրկուն և թունդ, քան սովորական տերևային թեյի դեպքում է: Այս փաստի առթիվ էլ հենց մարդկանց մոտ կասկածներ են ծագում առ այն, որ փաթեթիկներում բնական թեյ չէ, այլ պարզապես թեյի թափոններ, որոնք վերածված են նուրբ փոշու: 

Իրականում, տերևային թեյերից փաթեթիկներով թեյերը տարբերվում են միայն տերևի մանրացման աստիճանով: Բացի դա, սովորաբար փաթեթիկներով թեյերը պատրաստվում են թեյի հատուկ տեսակից՝ fannings-ից: 

Այդ թեյի տերևները չափերով ավելի մանր են, քան ավանդական թեյի տերևները: Իսկ փաթեթիկներով թեյերի բույրը և գույնը ավելի ուժեղ է այն պատճառով, որ ինչքան մանրեցված է թեյը, այնքան արագ են եռացող ջրի մեջ անցնում թեյի տերևի միկրոտարրերը և, որպես արդյունք, ստացվում է ավելի թունդ ու հագեցած ըմպելիք: 

The Power of One Dram to the Road of Life Charitable OrganizationAMIO bank issues bondsGeneral Director of Ucom gave a lecture at the French University in Armenia Amio Bank participated in Career City Fest 2K24Transfers to Visa cards of foreign banks are available in the Unibank mobile app ZCMC CJSC general director R.N. Khudoli on the օccation of Internatioanal Labour dayGagik Khachatryan's prolonged denial of medical care amounts to torture. attorneyMore and more smiles in the city. 'Kentron' branch of AMIO BANK was reopenedIdram and IDBank at Career City FestIdram and IDBank as participants of Career City FestUcom provides four bus stops in Ijevan with free Wi-Fi An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22 Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom Armenia Up to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimited Up to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaCo-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaIdram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment PrinciplesGeneral Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 Foundation Ucom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazineAraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of ArmeniaUcom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% GrowthMining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashbackInternational Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBankThree Sad Stories about FraudstersUcom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 million On the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in MarchGlobal Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in ArmeniaHow AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goal