Yerevan, 04.May.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Հակաքարոզչություն և կենացներ. մի քարոզարշավի պատմություն. «Փաստ»

ANALYSIS

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Այսօր Երևանի ավագանու ընտրության քարոզարշավային վերջին օրն է, իսկ վաղը հայտարարված է լռության օր: Լռության օրվանից առաջ վերհիշենք՝ ինչպես էր անցնում քարոզարշավը, ինչ ոճով էին ներկայանում ընտրողներին քաղաքական ուժերը:

«Իմ քայլը» դաշինքը, որ համարվում է այս ընտրությունների ֆավորիտներից մեկը, բավականին փոփոխական դինամիկայով քարոզչություն իրականացրեց: Կարող ենք արդեն վստահ արձանագրել, որ Երևանի ավագանու ընտրության քարոզարշավն իր տեղը զիջեց ներքաղաքական «ռազբորկաներին»: Նիկոլ Փաշինյանի ակտիվ ներգրավվածությունը հանրահավաքային քարոզարշավներին առաջին հայացքից դիտվում էր որպես քաղաքական ուժի փաստացի առաջնորդի աջակցություն իր թիմին: Սակայն հետո, ներքաղաքական գործընթացների թեժացմանը զուգահեռ, ներգրավվածությունը վերածվեց սովորական հանրահավաքների: Արդյունքում ստվերում մնաց դաշինքի քաղաքապետի թեկնածու Հայկ Մարությանը, իսկ ավագանու մյուս թեկնածուները ընդհանրապես մնացին աննկատ: Ակնհայտ էր, որ «Իմ քայլը» դաշինքը չափից շատ է վստահ իր ուժերի վրա և քարոզարշավը կառուցում էր հեղափոխությունը ներկայացնող հիմնական ուժ լինելու հանգամանքի վրա: Թերևս հենց սա էր պատճառը, որ Երևանի տարբեր վարչական շրջաններում սովորական քարոզարշավներից ու երեկոյան հանրահավաքներից բացի, այլ, առավել նախաձեռնողական և կրեատիվ քայլեր այդպես էլ չեղան:

«Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցության քարոզարշավը, հատկապես մյուս ուժերի քարոզարշավի ֆոնին հիշարժան է նրանով, որ բացի խարիզմատիկ առաջին համարից, կուսակցությունը ներկայացրել էր նաև ճանաչելի երկրորդ և երրորդ համարներ: Սրան զուգահեռ քարոզարշավին ակտիվ մասնակցում, ելույթներ էին ունենում կուսակցության այլ անդամներ, պատգամավորներ: Ակնհայտ էր, որ շեշտը դրված էր թիմային աշխատանքի վրա: Քարոզարշավը ԲՀԿ–ն և նրա առաջին համարը սկսեց բավականին կառուցողական նոտայով, սակայն իշխող ուժի կողմից անհասցե հայտարարություններին ու մեղադրանքներին, քաղաքական ողջ դաշտը կապիտուլացնելու կոչերին ի պատասխան կուսակցությունն ու նրա ավագանու թեկնածուները չվարանեցին արձագանքել համարժեք կոշտությամբ: Համարժեք կոշտությունը ընտրություններում ինտրիգ և մրցակցություն մտցրեց, մի բան, որ քարոզարշավի առաջին օրերին թվում էր, թե չկար ու չէր էլ լինելու:

«Լույս» դաշինքը ևս, քարոզարշավը սկսելով բավական կառուցողական ու հանդարտ տոնայնությամբ, ինչ–որ պահից ստիպված եղավ կոշտացնել հռետորաբանությունը՝արձագանքելով «Իմ քայլը» դաշինքի և Նիկոլ Փաշինյանի հայտարարություններին: Ակնհայտ էր, սակայն, որ այդ արձագանքը խիստ զգուշավոր էր, և դաշինքի անդամներն ամեն արձագանքին զուգահեռ չէին մոռանում հիշեցնել «Ելք» դաշինքի իրենց գործընկերային հարաբերությունների մասին: Դաշինքի քարոզարշավի բովանդակությունը երիցս ջրի երես հանեց «Ելք» դաշինքի ներսում վաղուց առկա խնդիրների թնջուկը՝ խնդրահարույց դարձնելով դաշինքում ի վերջո ուժային համամասնության հստակեցման հարցը: 

Զարմանալիորեն բավական մեղմ հռետորաբանությամբ անցավ «Երկիր ծիրանիի» քարոզարշավը: Նախորդ ընտրություններին և դրան հաջորդած ավագանու գործունեության ընթացքում էմոցիոնալ պոռթկումներով, արտասովոր գործողություններով աչքի ընկած Զարուհի Փոստանջյանը չմտավ ներքաղաքական հաշիվմաքրոցու վերածված քարոզարշավային տրամաբանության մեջ: Այսքանով հանդերձ, ակնհայտ էր, որ ինչպես ուժերից շատերը, այնպես էլ Փոստանջյանի ղեկավարած ուժը իր ծրագրերում բավականաչափ «կենաց» հիշեցնող դրույթներ ուներ և չուներ այդ դրույթները հիմնավորող ռացիոնալ փաստարկներ: Նույն այդ տրամաբանության մեջ էր նաև «հին և բարի» ՕԵԿ–ը, որը Երևանի ավագանու ընտրությունների իր ծրագրում խոսեց ամեն ինչից, բացի Երևանից: Հիփոթեքային վարկավորումից մինչև ՕԵԿ–ի սիրելի ավանդների թեման. այսպիսին էր ժամանակին բավական ազդեցիկ կուսակցության քարոզարշավը: Ինչպես ՕԵԿ–ի, այնպես էլ «Ժառանգության» դեպքում, թե քարոզարշավը, թե ընդհանրապես մասնակցությունն այս ընտրություններին ուներ մեկ նպատակ՝ հիշեցնել իրենց գոյության մասին, փորձել վերակենդանացման նշաններ դրսևորել, հասկանալ սեփական հնարավորությունների չափը՝ սպասվող քաղաքական վերադասավորումների կոնտեքստում: Այս իմաստով բավական իներտ էր նաև «Ժառանգության» քարոզչությունը:

Իներտությունից զուրկ չէր նաև Դաշնակցությունը: Դաշնակցությունը ևս այս ընտրություններին մասնակցում էր սեփական ռեսուրսները հասկանալու, ընտրողների քիմքը շոշափելու համար: Հասարակության լայն շերտերին ոչ այդքան հայտնի առաջին համար, կրկին իներտ քարոզարշավ: Իհարկե, ի տարբերություն շատ այլ ուժերի, Դաշնակցությունն ունի իր կայուն, գաղափարական էլեկտորատը, որը անկախ քարոզարշավից, միշտ հակված է ձայնը տալ հենց այս կուսակցությանը: Այս իմաստով դժվար է ասել՝ Դաշնակցության քարոզարշավն ինչ–որ բան ավելացրեց նրանց պոտենցիալ էլեկտորատի թվին, թե ոչ: 

Ընդհանուր առմամբ, եթե ամփոփելու լինենք, ավագանու ընտրությունների հիմնական բաղադրիչներն էին հակաքարոզչությունն ու ներքաղաքական պրոցեսներին համընթաց հայտարարությունները: Ծրագրերին հերթը գրեթե չհասավ, իսկ հասնելու դեպքում էլ, մեկ–երկու բացառությամբ, դրանք ավելի շատ բաժակաճառեր էին հիշեցնում: 

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

The Power of One Dram to the Road of Life Charitable OrganizationAMIO bank issues bondsGeneral Director of Ucom gave a lecture at the French University in Armenia Amio Bank participated in Career City Fest 2K24Transfers to Visa cards of foreign banks are available in the Unibank mobile app ZCMC CJSC general director R.N. Khudoli on the օccation of Internatioanal Labour dayGagik Khachatryan's prolonged denial of medical care amounts to torture. attorneyMore and more smiles in the city. 'Kentron' branch of AMIO BANK was reopenedIdram and IDBank at Career City FestIdram and IDBank as participants of Career City FestUcom provides four bus stops in Ijevan with free Wi-Fi An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22 Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom Armenia Up to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimited Up to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaCo-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaIdram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment PrinciplesGeneral Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 Foundation Ucom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazineAraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of ArmeniaUcom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% GrowthMining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashbackInternational Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBankThree Sad Stories about FraudstersUcom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 million On the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in MarchGlobal Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in ArmeniaHow AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goal