Yerevan, 03.May.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Վա­ճառ­քի կե­տե­րում տե­ղե­կատ­վու­թյուն կփակց­վի՝ ապ­րան­քը փո­խա­րի­նե­լու և վե­րա­դարձնելու պայ­ման­նե­րի վե­րա­բե­րյալ. «Փաստ»

SOCIETY

 

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

 

Էկոնոմիկայի նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» օրենքում, ինչպես նաև «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» օրենսգրքում լրացումներ և փոփոխություն կատարելու վերաբերյալ նախագիծը, որի համաձայն, վաճառողը սպառողներին տեսանելի վայրում պետք է փակցնի տեղեկատվություն՝ սպառողի կողմից պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը փոխարինելու և վերադարձնելու պայմանների վերաբերյալ, ինչպես նաև փոխարինման կամ վերադարձման ոչ ենթակա պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքների անվանացանկը, որը սահմանելու է կառավարությունը: 

 

Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքում առաջարկվում է լրացում և փոփոխություններ կատարել, որոնց համաձայն՝ եթե վաճառողը չհետևի օրենքի սահմանված կետին, ապա կնախազգուշացվի, հետո արդեն նույն արարքը մեկ տարվա ընթացքում երկրորդ անգամ կրկնելու դեպքում կտուգանվի նվազագույն աշխատավարձի հիսունապատիկի չափով:

 

Հետաքրքիր է, որ նախագիծն իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում բավականին դեմ ձայներ է ստացել: 

 

Հարց է առաջանում՝ ինչո՞ւ: Չէ՞ որ այս նախագիծը և դրա կիրառումը թույլ կտա սպառողներին ավելի իրազեկ լինել իրենց իրավունքներից, իսկ այս դեպքում ՝ ավելի պաշտպանված:

 

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ-ի նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը «Փաստի» հետ զրույցում նշում է, որ չնայած «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքում հստակ ամրագրված է, թե քանի օրում, որ դեպքերում սպառողները կարող են վերադարձնել կամ փոխարինել գնված ապրանքը, բայց օրենքում չկա կետ, որ այս մասին տեղեկատվությունը պետք է պարտադիր փակցված լինի առևտրի կենտրոնների տեսանելի վայրում:

 

«Ես, ի դեպ, առաջարկում էի ոչ միայն օրենքում այդ կետն ամրագրել, այլև «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության» օրենքը, որն իր ծավալով այնքան էլ մեծ չէ, փոքրիկ բրոշյուրների ձևով տարածել: Ռուսաստանի խանութներում նկատել եմ, որ տեսանելի վայրում փոքրիկ տախտակի վրա փակցված էին սպառողների իրավունքները, բացի դա, կային գրքույկներ, որոնց միջոցով սպառողները կարող էին ծանոթանալ իրենց իրավունքներին: 

 

Հիմա արդեն, օրենքում փոփոխություն կատարելով, մեր առևտրի կետերում ևս պարտադիր կլինի տեղեկատվական նման ցուցանակների տեղադրումը»,ասում է Կարեն Չիլինգարյանը:

 

«Սպառողների ասոցիացիայի» իրավաբան Սյուզաննա Չիլինգարյանը նշում է՝ մինչ այժմ էլ կան շատ խանութներ, որտեղ գրություններ ենք տեսնում, թե գնված ապրանքը հետ չի ընդունվում, էլ չենք խոսում այն մասին, որ սպառողը կարող է գնած ապրանքը վերադարձնել, սակայն վաճառողը տարբեր պատճառաբանություններով այն չփոխարինի: «Սա օրենքի խախտում է: 

 

Վերջին մի քանի ամիսներին սպառողների պաշտպանները և ասոցիացիաները բավական ակտիվ են գործում: Պարբերաբար բարձրաձայնում ենք ոլորտի խնդիրները: Քանի որ մեր ոչ բոլոր քաղաքացիներն են օրենքին ծանոթ, էկոնոմիկայի նախարարությանն առաջարկեցինք օրենքում փոփոխություններ կատարել: 

 

Մասնավորապես՝ նման ամփոփ տեղեկատվությամբ ցուցանակներ կփակցվեն խանութներում, որպեսզի մարդիկ ծանոթանան իրենց իրավունքներին: 

 

Սա զգոն կպահի վաճառողներին ու արտադրողներին, որոնք պատշաճ որակի ապրանք կմատակարարեն սպառողներին, իսկ վերջիններս էլ ավելի տեղեկացված կլինեն իրենց իրավունքներից: Նախագիծը միանշանակ ողջունելի է»,ասում է Սյուզաննա Չիլինգարյանը:

 

Նա նշում է՝ առհասարակ շատ կարևոր է, որ սպառողները խանութներից ինչ-որ ապրանք ձեռք բերելիս ուշադիր լինեն դրանց որակին, տեխնիկական չափանիշներին: 

 

Բայց նրա խոսքերով, երբեմն էլ լինում են սպառողներ, որոնք ոչ պատշաճ վերաբերմունք են ցուցաբերում. գնում են ապրանք, օրինակ՝ զգեստ, կրում այն, այնուհետև վերադարձնում խանութ՝ ասելով, որ այն պատշաճ որակի ապրանք չէ: 

 

Այս դեպքում խախտվում է վաճառողի, նաև արտադրողի իրավունքը:

 

«Էկոնոմիկայի նախարարության առաջարկած նախագիծն իրականություն դառնալու դեպքում սպառողների համար օրենքն ավելի շոշափելի և տեսանել ի կդառնա, նրանք հստակ կիմանան, թե որ ապրանքը գնելուց հետո կարելի է այն վերադարձնել, ինչ ժամկետներում: 

 

«Կառավարության համապատասխան որոշմամբ՝ կա սահմանված ցանկ, որտեղ ընդգրկված են պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքները, որոնք վերադարձման կամ փոխարինման ենթակա չեն: 

 

Բայց մարդիկ շարունակում են, օրինակ՝ դեղորայքը կամ հիգիենայի պարագաները վերադարձնել խանութ և պահանջել, որ վաճառողը փոխարինի այն կամ վերադարձնի գումարը՝ հղում անելով օրենքին: 

 

Մարդկանց պետք է բացատրել, որ կա օրենք, որը, սակայն, ունի բացառություններ: 

 

Նոր նախագիծն իրականություն դառնալուց հետո մարդիկ ավելի իրազեկ կդառնան, իսկ օրենքը նրանց համար ավելի մատչելի կլինի»,-եզրափակում է մեր զրուցակիցը:

 

 

 

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

 

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Amio Bank participated in Career City Fest 2K24Transfers to Visa cards of foreign banks are available in the Unibank mobile app ZCMC CJSC general director R.N. Khudoli on the օccation of Internatioanal Labour dayGagik Khachatryan's prolonged denial of medical care amounts to torture. attorneyMore and more smiles in the city. 'Kentron' branch of AMIO BANK was reopenedIdram and IDBank at Career City FestIdram and IDBank as participants of Career City FestUcom provides four bus stops in Ijevan with free Wi-Fi An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22 Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom Armenia Up to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimited Up to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaCo-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaIdram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment PrinciplesGeneral Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 Foundation Ucom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazineAraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of ArmeniaUcom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% GrowthMining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashbackInternational Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBankThree Sad Stories about FraudstersUcom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 million On the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in MarchGlobal Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in ArmeniaHow AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goalWhat to Give on The Occasion of Women's Day? Idram and IDBankHalf Price for Everyone and up to AMD 15.000 Welcome Bonus for New Customers. IDBank Ucom congratulates everyone with spring holidays with a special offer