Yerevan, 05.May.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Հուլա-հոպ. բոլորիս հայտնի մարմնամարզական օղակի պատմությունը

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Մարմնամարզական օղակ ստեղծելու գաղափարը հայտնվել է դեռ հին ժամանակներում: Հնագետները պեղումների ժամանակ Եգիպտոսում հայտնաբերել են քարացած օղակներ, որոնք եղել են եգիպտական իշխանավորների թաղման վայրերում: 

Պլուտարքոսի՝ Ագնեսիլայի կյանքը նկարագրող ստեղծագործությունում խոսվում է «կլոր օղակի» մասին, որը տարածված է եղել հին աշխարհի շատ երկրներում: 

Բացի դա, օղակ պտտող մարզիկների կերպարներ կարելի է տեսնել բրիտանական թանգարանում գտնվող հին ծաղկամանի վրա: 

Այնուամենայնիվ, հետաքրքիր է հուլա-հոպի ավելի ժամանակակից պատմությունը: Հուլա-հոպի՝ մարմնամարզական օղակի արտոնագիր տրվել է 1964 թվականի հունիսի 23-ին Ռիչարդ Կներրին և Արթուր Մելինին: 

Այդ խաղալիքներ ստեղծողներն առաջինն էին, որ պատրաստել են հուլա-հոպ: 

Նրանք հիմնել են կալիֆորնիական Wham-O ընկերությունը, որի անունը նմանակում է պարսատիկի՝ նրանց ստեղծած առաջին խաղալիքի արձակած ձայնին: Իսկ օղակի գաղափարը նրանց առաջարկել էր Ավստրալիայից ժամանած մի այցելու: 

Նա պատմել էր բամբուկե օղակների մասին, որոնք իրենց երկրում երեխաները իրանով պտտում են ֆիզկուլտուրայի դասաժամերին: Ռիչարդը և Արթուրը մշակել են մարմնամարզական օղակի իրենց սեփական տարբերակը, որից հետո այն առաջին անգամ փորձարկել են Փասադենա քաղաքի տարրական դպրոցում: 

Երեխաներին խոստացել են նվիրել այդ օղակները, եթե նրանք սովորեն լավ պտտել դրանք: 

Օղակին անուն էլ են դրել՝ հուլա-հոպ (հավայական «հուլա» անվանվող պարի անունի և անգլիական hoop՝ օղակ բառի միավորումով), և այն արագորեն ձեռք է բերել ժողովրդականություն ու նվաճել շուկան: Ռիչարդ Ջոնսոնը «Ամերիկյան տարօրինակություններ» գրքում (1985 թվական) կարծիք է հայտնում, որ ոչ մի սենսացիա չէր կարող երկիրը գրավել այնպես, ինչպես դա արել է մարմնամարզական օղակը: 

Wham-O ընկերությունը ստիպված է եղել օրական արտադրել մինչև 20 000 օղակ, իսկ բիզնեսը այնքան է աճել, որ ընկերությունը ներկայումս ունի գործարաններ 7 տարբեր երկրներում: 

Բազմաթիվ այլ ընկերությունների ևս դուր է եկել օղակների գաղափարը, և նրանք նույնպես սկսել են թողարկել իրենց արտադրանքը դասական օղակի որոշակի փոփոխություններով: Մարմնամարզական օղակների վաճառքի ծավալները պատկերացնելու համար նշենք, որ միջինը չորս ամսվա ընթացքում վաճառվում է մոտ 25 միլիոն օղակ: ԽՍՀՄ-ում հուլա-հոպը հայտնվել է 1960-ականներից: 

Սակայն դրանք ընդունվել են սառն անտարբերությամբ և ընկալվել որպես ամերիկյան մշակույթի դատարկությունը խորհրդանշող առարկա: Որպես կրկեսային արվեստի գործիք՝ հուլահոպը ժողովրդականություն է ձեռք բերել 1990-ականներին Բուլղարիայում: 

Այնտեղ առաջին անգամ սկսել են բազմաթիվ օղակներ պտտել ամբողջ մարմնի վրայով՝ դրանց միջև պահպանելով որոշակի հեռավորություն: 

Հետագայում արդեն հուլա-հոպը մասսայականացվել է շրջիկ կրկեսների միջոցով և հանրաճանաչ դարձել։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Past.am-ը

The Power of One Dram to the Road of Life Charitable OrganizationAMIO bank issues bondsGeneral Director of Ucom gave a lecture at the French University in Armenia Amio Bank participated in Career City Fest 2K24Transfers to Visa cards of foreign banks are available in the Unibank mobile app ZCMC CJSC general director R.N. Khudoli on the օccation of Internatioanal Labour dayGagik Khachatryan's prolonged denial of medical care amounts to torture. attorneyMore and more smiles in the city. 'Kentron' branch of AMIO BANK was reopenedIdram and IDBank at Career City FestIdram and IDBank as participants of Career City FestUcom provides four bus stops in Ijevan with free Wi-Fi An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22 Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom Armenia Up to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimited Up to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaCo-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaIdram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment PrinciplesGeneral Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 Foundation Ucom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazineAraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of ArmeniaUcom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% GrowthMining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashbackInternational Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBankThree Sad Stories about FraudstersUcom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 million On the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in MarchGlobal Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in ArmeniaHow AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goal